کد خبر : 1327950 | 04 خرداد 1395 ساعت 10:04 | 17.7K بازدید | 11 دیدگاه

تبریز آماده رکوردزنی در آسیا

یادگارامام جهنم سرخ پرشورها برای النصر

امشب تبریزی ها در آخرین بازی رسمی فصل 95-94 میزبان حریف اماراتی خود هستند، جدالی که می تواند آنها را رکورددار پرطرفدارترین تیم آسیا کند.

یادگارامام جهنم سرخ پرشورها برای النصر

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مسئولان کنفدارسیون فوتبال آسیا همواره از حضور طرفداران در ورزشگاه ها برای تماشای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا استقبال کرده و تلاش های زیادی انجام دادند تا فوتبالدوستان قاره کهن را برای حضور در استادیوم ها ترغیب کنند آماری که در این فصل از بازی ها به ثبت رسیده چندان برای آنها امیدوار کننده نبود.


برخلاف غرب آسیا که بازی ها چندان پرتماشاگر نبود و در بهترین حالت بین 30 تا 35 هزار نفر تماشاگر به ورزشگاه ها رفتند در شرق آسیا این آمار نسبتا بهتر بود تا جایی که میانگین تماشاگر تا مرز 45 تا 50 هزار نفر هم پیش رفت به خصوص در ژاپن و چین. در این بین کنفدارسیون فوتبال آسیا امیدوار بود تیم های ایرانی به خصوص تراکتورسازان تبریزی بتوانند این آمار را ارتقا ببخشند اما در مرحله گروهی این انتظار برآورده نشد تا همه نگاه ها به بازیامشب دوخته شود.


جایی که تراکتورسازی آخرین فرصت را پیش رو دارد تا به بزرگ ترین افتخار آسیایی خود یعنی رسیدن به جمع هشت تیم برتر قاره در لیگ قهرمانان آن هم بعد از چهار فصل حضور متوالی، برسد. امشب تبریزی ها می توانند با حضور پرشمار در ورزشگاه یادگار امام (ره) و پرکردن سکوهای ورزشگاه نه تنها رکورددار بیشترین طرفدار را به خود اختصاص دهند بلکه جهنمی سرخ برای آبی های شهر دبی رقم بزنند تا تیم محبوب شان با گرفتن انتقام شکست دور رفت زمینه برای برپایی جشن و سرور در آخرین بازی فصل را فراهم کند.


حضور 60 تا 70 هزار تماشاگر تبریزی در ورزشگاه یادگار امام برای تماشای رایگان بازی می تواند نام تراکتور را بیش از پیش در فوتبال آسیا بر سر زبان ها بیاندازد و این تیم را تبدیل به پرطرفدارترین تیم قاره در لیگ قهرمانان آسیا 2016 کند.

دیدگاه‌ها