کد خبر : 1327963 | 04 خرداد 1395 ساعت 11:00 | 40.5K بازدید | 6 دیدگاه

سرمربی جدید سپاهان در اصفهان

با قطعی شدن حضور روی نیمکت سپاهان سرمربی جدید امروز وارد اصفهان شد تا در نشستی با مدیران باشگاه در خصوص برنامه هایش به بحث و تبادل نظر بیردازد.

سرمربی جدید سپاهان در اصفهان

به گزارش "ورزش سه"، عبدا.. ویسی که برای قبول هدایت سپاهان در لیگ شانزدهم یکی ، دو هفته ای فرصت خواسته بود در نهایت بعد از تمام مشورت هایی که داشت به تیم سابق خود پاسخ مثبت داد تا با نشستن روی نیمکت رهبری محبوب ترین تیم نصف جهان به یکی از آرزوهای بزرگ خود برسد.

 


ویسی که دیروز در نشستی با اعضای هیات مدیره باشگاه در تهران به توافقات کلی برای قبول هدایت تیم رسید امروز صبح وارد اصفهان شد تا با حضور در ساختمان باشگاه و آشنایی با عوامل اجرایی و مدیریتی در نشستی با مدیرعامل راجع به تکمیل اعضای کادر فنی ، سیاست های نقل و انتقالاتی، برنامه های تمرینی پیش فصل و ... بحث و تصمیم گیری کند.

 


گفته می شود در کادر فنی مد نظر این مربی برای فصل آتی تغییرات زیادی صورت خواهد گرفت و از جمع دستیاران این مربی در اهواز تنها یک یا دو نفر با او به اصفهان کوچ خواهند کرد و بقیه نفرات قرار است از جمع پیشکسوتان باشگاه انتخاب شوند ضمن این که ویسی بنا دارد از یکی از چهره های سرشناس فوتبالی استان نیز در سمت سرپرست و مدیر فوتبال سود ببرد و این به منزله پایان کار رسول خوروش در این تیم است.

دیدگاه‌ها