کد خبر : 1327979 | 04 خرداد 1395 ساعت 12:04 | 21.5K بازدید | 2 دیدگاه

ادعایی ندارم و حاشیه درست نمی‌کنم

عبدولی: سوریان برای المپیک انتخاب شده است

دارنده مدال نقره آسیا با بیان اینکه برای سوریان در رقابت‌های المپیک آرزوی کسب دومین مدال طلا را دارد گفت: سوریان برای حضور در این رقابت‌ها انتخاب شده و من هم هیچ ادعایی ندارم.

عبدولی: سوریان برای المپیک انتخاب شده است

به گزارش "ورزش سه،" سامان عبدولی در گفتگو با ایسنا، درباره قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های جام جهانی شیراز اظهار کرد: خدا را شاکرم که کشتی فرنگی بار دیگر توانست با کسب عنوان قهرمانی شایستگی‌های خود را نشان دهد و پیروزی قاطع مقابل روسیه هر چند که با نفرات جوانشان بودند اما نشان از قدرت کشتی فرنگی ایران دارد.

 

فرنگی‌کار وزن 59 کیلوگرم ایران با بیان اینکه در شرایط بسیار بد جسمانی در این رقابت‌ها حاضر شده است گفت: یک هفته قبل از حضور در جام جهانی شدیدا دچار سرماخوردگی شدم بگونه‌ای که اصلا توان حرف زدن هم نداشتم و فشارم روی 7 یا 8 بود. به هر شکل با زور آمپول توانستم به روی تشک بروم. حتی پیش از حضور در دیدار فینال 13 ساعت بود که آب هم نخورده بودم. واقعا از جان مایه گذاشتم تا بتوانم حریفانم را شکست دهم.

 

وی افزود: مردم فکر نکنند من بر روی تشک مبارزه کم گذاشتم و یا ترسی از حریفانم داشتم بلکه همانطور که گفتم واقعا توانی برای مبارزه کردن نداشتم. با این وجود خدا را شکر می‌کنم پیروز از میدان خارج شدم. من در هر میدانی با تمام وجود جنگیده ام و ان‌شاءالله با بدست آوردن بهبودی کامل در رقابت‌های بعدی بهترین عملکرد را نشان خواهم داد.

 

عبدولی درباره کسب سهمیه المپیک توسط حمید سوریان نیز گفت: دعا می‌کنم سوریان در المپیک بار دیگر به مدال طلا برسد و بتواند هموطنان را خوشحال کند. من هیچ ادعایی برای حضور در المپیک ندارم و سوریان برای این رقابت‌ها انتخاب شده است. درست یا نادرست این تصمیم کادر فنی است و من هم برای اینکه حاشیه‌ای برای تیم ملی درست نشود هیچ حرفی نمی‌زنم.

دیدگاه‌ها