کد خبر : 1327980 | 04 خرداد 1395 ساعت 11:30 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

تورس: قهرمانی با اتلتیکو بی نظیر خواهد بود

فرناندو تورس، مهاجم اتلتیکومادرید عنوان کرد که کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ با اتلتیکومادرید، بیش از چلسی برایش لذت بخش خواهد بود و بزرگترین جام دوران فوتبالش خواهد شد.

تورس: قهرمانی با اتلتیکو بی نظیر خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، تورس دو دوره قهرمان یورو و 1 دوره قهرمان جام جهانی شده و سال 2012 کمک بسیاری کرد که چلسی به اولین قهرمانی تاریخش در این رقابت‌ها دست پیدا کند. با این حال عنوان کرد که این بازی برای او معنای دیگری دارد.


او گفت:" هیچ چیز نمی‌تواند در حد کسب قهرمانی چمپیونزلیگ با اتلتیکو باشد. من با چلسی این جام را کسب کردم ولی جایگاه خیلی بالایی برایم ندارد. فکر نمی‌کنم در آن دوره رفتار خوبی با من شد. به نظرم گم شده بودم. نمی‌خواهم در رابطه با آن لحظات صحبت کنم. اوضاع فوتبالم خوب پیش می‌رود و احساس می‌کنم در خانه هستم و اعتماد به نفس بالایی دارم."

 

1103717


تورس ادامه داد:" می‌دانیم رئال مادرید تیم بزرگی است و مهاجمین خیلی خوبی دارد ولی ایمان در تیم ما هم موج می‌زند. هیچ گاه در تیمی با چنین روحیه ای حضور نداشتم. هیچ بازیکنی برای خودش بازی نمی‌کند، همه برای همدیگر بازی می‌کنم. سرمربی جو روحی ایجاد کده که بازیکنان برای همدیگر جان می‌دهند. هیچگاه انقدر خوشحال نبوده ام. از حضور  در اینجا لذت می‌برم و امیدوارم بتوانم بمانم. حالا یکی از بازیکنان مسن تیم هستم که می‌توانم به جوان تر ها درس‌هایی بدهم ولی خیلی چیزها از آنها یاد می‌گیرم. می‌توان انرژی آنها را دریافت کرد."

دیدگاه‌ها