کد خبر : 1327981 | 04 خرداد 1395 ساعت 12:07 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

فریادهای کی‌روش در حضور 25 ملی‌پوش؛ سردار و کریم نیامدند/ مین‌گذاری در زمین!

گزارش تمرین تیم ملی

تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار دوستانه با مقدونیه از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز پیگیری شد.

گزارش تمرین تیم ملی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیم ملی فوتبال ایران دومین جلسه تاکتیکی تمرینات خود را به منظور آماده‌سازی دیدار تدارکاتی با مقدونیه از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز در مجموعه پژوهشگاه صنعت نفت پیگیری کرد.

* تمرین امروز با حضور 25 بازیکن برگزار شد که در این بین 7 بازیکن جدید به نسبت روز گذشته به تمرینات اضافه شده بودند. سعید عزت‌اللهی، علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، میلاد محمدی، اشکان دژاگه، مرتضی پورعلی‌گنجی و وریا غفوری 7 نفری بودند که امروز به جمع شاگردان کی‌روش اضافه شده و از بین لژیونرها همچنان کریم انصاری‌فر و سردار آزمون غایب بودند. همچنین 6 ملی‌پوش تراکتورسازی، استقلال و ذوب‌آهن نیز به خاطر همراهی تیم‌های خود طبق روزهای گذشته در تمرین امروز حضور پیدا نکردند.

* اتوبوس تیم ملی ساعت 10 و 30 دقیقه وارد مجموعه شده و این در حالی بود که مراحل مختلف تمرین برای انجام کارهای ترکیبی از قبل از سوی مارکار آقاجانیان و دن‌ گاسپار به همراه نیکو آماده شده بود.

* امروز گلرها لباس قرمز، بازیکنان پیراهن سفید و کادر فنی و تدارکات لباس زرد رنگ تولیدی جیووا را بر تن داشتند.

* علی نظرمحمدی مربی سابق داماش امروز در تمرینات حاضر شد. ضمن اینکه یک هوادار معلول تیم ملی به اسم عادل که به خاطر حضور همیشگی در حاشیه تمرینات تیم ملی تقریبا به شهرت رسیده نیز امروز در تمرین حضور داشته و مورد استقبال برخی بازیکنان از جمله مسعود شجاعی قرار گرفت.

* ملی‌پوشان امروز در ابتدای کار به 2 گروه تقسیم شده و یک گروه 14 نفره زیر نظر آقاجانیان به انجام کارهای تاکتیکی مشغول شدند و گروه 7 نفره متشکل از بازیکنان جدید به همراه تیموریان و زهیوی زیر نظر کروز ابتدا به دویدن پرداخته و سپس بازی تنیس فوتبال را در دستور کار قرار داده و پس از یک ساعت با سرد کردن به کار خود پایان دادند. نکته قابل توجه اینکه این تعداد امروز در کارهای تاکتیکی شرکت نکردند.

*وریا غفوری بازیکن سپاهان به خاطر مصدومیت امروز به تنهایی زیر نظر پزشک به اقدامات درمانی مشغول شد.

* کی‌روش و پیروانی جلسه طولانی‌مدتی را برگزار کرده و از ساعت 11 کی‌روش با تیپ همیشگی خود یعنی یک تی‌شرت مشکی و کلاه آبی به جمع ملی‌پوشان آمده و تمرینات را زیر نظر گرفت.

* گروه اصلی تمرین ابتدا به بازی آقاوسط و سپس به کار با توپ و پاس‌کاری در دو گروه 7 نفره مشغول شده و همچنین دروازه‌بانان از همان ابتدا به کارهای اختصاصی زیر نظر دن گاسپار مشغول شدند.

* وضعیت تماشاگران مانند روز گذشته بود و فقط چند تماشاگر با هماهنگی به همراه خبرنگاران وارد مجموعه شدند تا تمرین را تماشا کنند.

* 20 دقیقه بعد از آغاز تمرین گروه 14 نفره به 4 گروه تقسیم شده و پاس‌کاری‌های ترکیبی را انجام دادند و گروه 7 نفری که ریکاوری می‌کرد به همراه کروز به تنیس فوتبال مشغول شدند.

* ساعت 11 و پس از چند دقیقه تنفس بازیکنان استارت‌های کوتاه و بلند را تمرین کرده و سپس به 3 گروه زرد، قرمز و آبی تقسیم شده و پس از صحبت‌های کوتاه کی‌روش برای ملی‌پوشان آنها برای تمرین فوتبال درون‌گروهی آماده شدند که در این بین کادر فنی با پوشیدن کاور نارنجی از سایر بازیکنان متمایز شدند.

* بخش عمده‌ای از تمرین به فوتبال درون‌گروهی اختصاص داشت که در این فوتبال بازیکنان با پوشیدن کاورهای مختلف در یک محوطه کوچک بین دو دروازه با دروازه‌بان به انجام کارهای هجومی و دفاعی مشغول شدند. نکته قابل توجه اینکه در این تمرین هر دست از بازیکنان وظیفه انجام کار خاصی را داشتند که این موضوع تمرین این بخش از تیم ملی را به تمرینی رنگارنگ مبدل کرده بود.

* ساعت 11 و 30 دقیقه 7 بازیکن که ریکاوری می‌کردند به کار خود پایان دادند و از سوی دیگر سایر ملی‌پوشان همچنان زیر نظر کی‌روش که با جدیت خاصی این مرحله از تمرین را نظارت می‌کرد به کار خود ادامه داده و جالب اینکه کی‌روش چندین بار با فریادهای خود از بازیکنان خواست تا به درستی تمرینات تاکتیکی او را انجام دهد. در این تمرین مسعود شجاعی و علیرضا جهانبخش نقش محوری را داشتند و وظیفه تغذیه مهاجمان بر عهده این دو نفر بود.

*چند عکاس و خبرنگار برای پوشش اخبار تیم ملی از محوطه تعیین شده خارج شدند که پیروانی به شوخی به آنها گفت این منطقه مین گذاری شده و مراقب خودتان باشید!

* قرار است ساعت 17 امروز تیم ملی تمرینات بدنی را پشت سر بگذارد. تمرینات تاکتیکی فردا از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح ادامه پیدا خواهد کرد.
 

دیدگاه‌ها