کد خبر : 1327992 | 04 خرداد 1395 ساعت 12:29 | 67.3K بازدید | 0 دیدگاه

لژیونر ناکام مرد اول اردوی تیم ملی (عکس)

در اولین تجربه حضور در فوتبال اروپا طعم سقوط را چشید تا در صدر فهرست لژیونرهای ناکام فوتبال ایران در سال گذشته قرار داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی در تصمیمی غیر منتظره سپاهان را در میانه های نیم فصل نخست رها کرد و راهی دسته دوم فوتبال آلمان شد تا بلکه از این مسابقات راه حضورش در تیم های سطح بالاتر اروپایی را هموار کند. تصمیمی که با سقوط فرانکفورتی ها به دسته سوم در حضور این بازیکن توام شد تا بسیاری از طرز تفکر حاج صفی مستعد خرده بگیرند.

 


احسان که توانایی فنی زیادی دارد به نوعی در تیم فرانکفورتی سوخت چون نه توانست نظر مساعد سایر باشگاه های سرشناس تر را به خود جلب کند نه تجربه خوبی به دست بیاورد تا در تیم ملی به کمکش بیاید.حالا هم صحبت از بازگشت احتمالی این بازیکن به فوتبال ایران و سپاهان بر سر زبان ها افتاده گرچه بعید است رخ بدهد.

 


حاج صفی که امید اول کی روش در جناح چپ محسوب می شود تا بلکه ضعف های این پست را برطرف کند در تمرینات تیم ملی جزو آماده ترین بازیکنان محسوب می شد و همین امر کمی از نگرانی های سرمربی تیم ملی را کاست تا روی او حساب خاصی باز کند. حاج صفی هم برای این که بتواند فصل آتی انتخاب بهتری داشته باشد امیدوار است با درخشش در تیم ملی مشتری خوبی برای خودش پیدا کند.

 

1114072

دیدگاه‌ها