کد خبر : 1327995 | 04 خرداد 1395 ساعت 12:27 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

شیرزادی: از کی‌روش ممنونم که مرا دید

مدافع چپ تیم قهرمان لیگ این روزهای مشغول استراحت است تا خودش را برای فصل جدید آماده کند.

شیرزادی: از کی‌روش ممنونم که مرا دید

پیمان شیرزادی به "ورزش سه" می گوید: فصل خیلی خوب و رویای را پشت سر گذاشتم و خدارا شاکر هستم که توانستم به عنوان یکی از بازیکنان تیم قهرمان لیگ باشم و امیدوارم بتوانم روز به روز پیشرفت کنم چراکه اعتقاد دارم هنوز ابتدای راه هستم و باید سخت تلاش کنم تا بتوانم به اهداف بزرگتری برسم و برای این مهم فکر می کنم به تمرینات بیشتر و همچنین انتخاب های دقیق نیاز دارم.


شیرزادی در ادامه می گوید: قهرمانی با استقلال خوزستان کار بزرگی که بود که به لطف خدا و درایت آقای ویسی با ایجاد همدلی و تاکتیکهای مناسب و همچنین تلاشهای خالصانه و دلسوزانه مدیریت تیم و مسئولین استقلال خوزستان و سخت کوشی و اتحاد بازیکنان تیم  حاصل شد، کار ما کار بزرگی بود که حاصل یک مدیریت درست در تیم و همدلی بچه ها صورت گرفت به نظر من استقلال خوزستان در این زمینه می تواند یک الگو در لیگ باشد.


شیرزادی در پایان در مورد فصل جدید می گوید: خب من یک فصل رویایی را در استقلال خوزستان گذراندم و حتی به تیم ملی هم دعوت شدم که انصافاً جا دارد از آقای کی روش تشکر کنم که مرا دید. و جز لیست ٦٠ نفره دعوت شدگان به تیم ملی بودم همینکه آقای کی روش مرا دید افتخار بزرگی بود. من با استقلال خوزستان یک فصل دیگر قرارداد دارم و شرایط خوبی در این تیم دارم و اولویتم با استقلال خوزستان است البته باید بگویم در حال حاضر استراحت می کنم و مدیربرنامه هایم مشغول بررسی پیشنهاداتم هست تا در صورت شرایط مناسب با یک انتخاب خوب و تصمیم خوب فصل بعدم را شروع کنم.

دیدگاه‌ها