کد خبر : 1327997 | 04 خرداد 1395 ساعت 12:30 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

لوو: برای خط حمله هنوز تصمیمی نگرفته‌ام

سرمربی آلمان در مورد چینش خط حمله تیمش هنوز تصمیمی قطعی اتخاذ نکرده است.

لوو: برای خط حمله هنوز تصمیمی نگرفته‌ام

به گزارش "ورزش سه"، سه هفته قبل از شروع جام ملت‌های اروپا و بازی آلمان مقابل اوکراین هنوز مشخص نیست چه بازیکنانی در خط حمله ژرمن‌ها انجام وظیفه خواهند کرد. یواخیم لوو در اینباره به "بیلد" گفت:" در حال حاضر هیچکس انتخاب نشده است. راستش ما گزینه‌های متعددی در اختیار داریم. ماریو گومز اخیرا در ترکیه با زدن 26 گل آقای گل شد، به جز او توماس مولر هم هست که گاهی در مانشافت به سمت راست می‌رود گاهی هم پشت سر مهاجمان می‌ایستد. به اضافه ماریو گوتزه."


لوو با تاکید دوباره بر اینکه کماکان به شواین‌اشتایگر مصدوم باور دارد، افزود:" مسلما امیدوارم باستین خودش را به این تورنمنت برساند. او برای من تعریف کرده که در حال حاضر بدون مشکل می‌تواند بدود و زانویش دوباره روبراه شده است. حالا باید دید که آیا او می‌تواند در اردو کنار بقیه تمرین کند یا خیر.

 

 

1038591

 

 

چنانچه صد درصد آماده باشد، مسلما خودش کاپیتان تیم خواهد بود. یعنی در واقع من در زمینه موضوع کاپیتانی هیچگونه نگرانی ندارم؛ چرا که با مانوئل نویر، متس هوملس، توماس مولر، سامی خدیرا و جروم بواتنگ بازیکنان متعددی در دست و بالم دارم که می‌توانند مسئولیت بپذیرند."


از لوو درمورد تاثیر تجربه فضای وحشت‌انگیز فرانسه سیزده نوامبر بر روحیه‌اش برای حضور در تورنمنت پیش رو نیز سوال شد که او اذعان کرد:" من با احساس ترس به فرانسه نمی‌روم. البته بعد از حمله تروریستی پاریس به چند روزی زمان نیاز داشتم تا کنترل شرایط روحی‌ام را دوباره در دست بگیرم.

 

1099056

 

حالا ما با احساسی خوب راهی فرانسه می‌شویم و به عنوان تیم به خوبی تحت محافظت قرار خواهیم داشت. پلیس فرانسه بهترین امنیت ممکن را برای این تورنمنت تضمین خواهد کرد، نه فقط برای ما، بلکه حتی برای هواداران."

دیدگاه‌ها