کد خبر : 1327998 | 04 خرداد 1395 ساعت 12:39 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

دالیچ: امیدوارم 4، 5 روز دیگر برانکو را ببینم

روایت جالب سرمربی العین از رفاقت با برانکو

سرمربی کروات العینی ها می گوید برانکو دوست خوب من است و ما در کرواسی در یک شهر زندگی می‌کنیم. برانکو مربی من بوده است و او باعش شد من مربی شوم.

روایت جالب سرمربی العین از رفاقت با برانکو

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو دالیچ در نشست خبری پیش از دیدار روز آینده تیمش مقابل ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی قبل مساوی شده و این موضوع کار ما را برای صعود ما سخت کرده است. ما سه روز پیش بازی سختی در جام حذفی امارات داشتیم، دیداری که به وقت اضافه کشیده شد.

 


وی ادامه داد: ما خسته‌ایم اما چاره‌ای جز حفظ نتیجه نداریم، می دانیم کار سختی در پیش داریم اما خوشبین هستیم و تلاش می‌کنیم. می‌دانیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم.
دالیچ در مورد جایگاه ذوب‌آهن در آسیا گفت: هر تیمی که جزو 16 تیم آسیا باشد نمی‌تواند تیم کوچکی باشد و می‌دانیم که ذوب‌آهن در ایران بهترین بازی را انجام می‌دهد. ذوب‌آهن بازی مبتنی بر پاس را در دستور کار خود دارد. سبک بازی ذوب‌آهن شبیه به ما است و فردا بازی سختی شاهد خواهیم بود چون همه تیم‌ها سعی می‌کنند جزو هشت تیم برتر آسیا باشند. برای حریف احترام زیادی قائل هستم اما به تیم خودم نیز اعتماد دارم.

 


او در رابطه با شرایط آب و هوایی گفت: ما در دیدار اول بسیار خوب بازی کردیم و شانس گل زیادی داشتیم. شرایط آب و هوایی هم برای هر 2 تیم یکسان است و امیدوارم فردا شرایط برای ما خوب باشد و دمای هوا کاهش پیدا کند. اتفاقی که در بازی رفت افتاد این بود که ذوب‌آهن روی اشتباه ما گل زد و این مسئله ربطی به آب و هوا نداشت.

 


دالیچ ادامه داد: تجربه خوبی از بازی در ایران دارم و سه بار با تیم‌های مختلف به ایران آمده‌ام، اولین بار با الهلال و 2 بار هم با العین. هیچ وقت در برابر تیم‌های ایرانی شکست نخورده‌ام و فردا هم خط مشی ما بازی خوب است و چیزی برای از دست دادن نداریم. تلاش می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم.

 


دالیچ در واکنش به صحبت یکی از خبرنگاران که او را شبیه به برانکو ایوانکوویچ دانست گفت: برانکو دوست خوب من است و ما در کرواسی در یک شهر زندگی می‌کنیم. برانکو مربی من بوده است و او باعش شد من مربی شوم. ایوانکوویچ همیشه در این عرصه به من کمک کرده است و امیدوارم تا 4، 5 روز دیگر در شهرمان در کرواسی او را ببینم.

دیدگاه‌ها