کد خبر : 1328010 | 04 خرداد 1395 ساعت 13:04 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

ظرف دو، سه روز آینده سرمربی جدید معرفی می شود

پورکیانی: از دوری ویسی نگرانیم

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان اعلام کرد هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه ظرف چند روز آینده سرمربی جدید این تیم را انتخاب می کنند.

پورکیانی: از دوری ویسی نگرانیم

علی پورکیانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره جدایی عبدالله ویسی از تیم استقلال خوزستان می گوید: برای ویسی آرزوی موفقیت می کنم. او زحمات زیادی برای تیم استقلال خوزستان کشید و تشکر می کنم. حالا اینطور تصمیم گرفته که به تیم دیگری برود و هرکسی مختار است مسیر زندگی را انتخاب کند.


او ادامه می دهد: قطعا ما از دوری عبدالله ویسی نگران هستیم اما همانطور که سپاهان با حضور ویسی صاحب سرمربی شد، تیم استقلال خوزستان نیز صاحب سرمربی می شود و کارش را دنبال می کند.


قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره گزینه هایی که پیرامون انتخاب سرمربی جدید مطرح شده، بیان می‌کند: انتخاب سرمربی جدید در حیطه وظایف من نیست. هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه جلساتی را برگزار خواهند کرد و ظرف روزهای آینده سرمربی جدید انتخاب می شود. فکر می‌کنم این موضوع 2، 3 روز دیگر برطرف و سرمربی جدید را برگزیده می شود.


پورکیانی درباره جدایی خسوس و اعلام برخی بازیکنان برای ترک استقلال خوزستان می افزاید: ابتدا باید سرمربی جدید مشخص شود تا بتوانیم درباره بازیکنان اظهارنظر کنیم. ظرف دو، سه روز آینده با انتخاب سرمربی جدید درباره بازیکنان نیز تصمیم گیری می شود.

دیدگاه‌ها