کد خبر : 1328015 | 04 خرداد 1395 ساعت 13:20 | 73.3K بازدید | 1 دیدگاه

جانشین خسرو و سجاد چه کسانی هستند؟

استقلال برای بازی فینال جام حذفی 2 بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و به همین دلیل هم کادرفنی این تیم از حالا به دنبال جانشین برای آنها هستند.

جانشین خسرو و سجاد چه کسانی هستند؟

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری و سجاد شهباززاده برای بازی با ذوب آهن محروم هستند و بی تردید غیبت آنها می تواند برای استقلال گران تمام شود.خسرو حیدری به دلیل مصدومیت بخش زیادی از بازی های این فصل را از دست داد اما در هفته پایانی به ترکیب استقلال اضافه شد و البته نقش پررنگی هم در روند صعودی این تیم داشت. از طرف دیگر شهباززاده هم بهترین گل زن استقلال در جام حذفی است و نبود او هم می تواند این تیم را با مشکل روبرو کند.

 

 


برای بازی با ذوب آهن به احتمال فراوان بهنام برزای به جای خسرو حیدری در ترکیب ثابت استقلال قرار خواهد گرفت تا بتواند با استفاده از سرعت بالایش کار خط دفاع ذوب آهن را سخت کند. اما احتمالا در نبود سجاد شهباززاده، جابر انصاری جانشین او در پست مهاجم هدف می شود و عادل شیحی در پست هافبک بازیساز به میدان خواهد رفت. هرچند استقلال در پست مهاجم آرش برهانی و پروپجیچ را هم در اختیار دارد اما گفته می شود کادرفنی استقلال ترجیح می دهند از انصاری به عنوان مهاجم هدف استفاده کند.

دیدگاه‌ها