کد خبر : 1328051 | 04 خرداد 1395 ساعت 15:08 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: هنوز چیزهای زیادی باید یاد بگیرم

زیدان در اولین سال مربیگری خود در رئال مادرید مهمترین فینال ممکن را پیش روی خود دارد. فینال لیگ قهرمانان که روز شنبه در سن سیروی میلان برگزار خواهد شد.

زیدان: هنوز چیزهای زیادی باید یاد بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، رئال و اتلتیکو شنبه آتی در میلان برای کسب عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ به مصاف هم خواهند رفت. جدالی بین ایده های زیدان و دیه گو سیمئونه.

 

1108774

 

زیزو در نشست خبری امروز خود در مورد اینکه شکست در فینال برای رئال یک فاجعه خواهد بود یا خیر گفت:" فکر نمی کنم اینگونه باشد. فاجعه وقتی است که ما در فینال نتوانیم حداکثر تلاشمان را به خرج دهیم. می دانیم که این چه بازی حساس و مهمی است و به خوبی خودمان را آماده آن کرده ایم. خواهیم دید شنبه چه اتفاقی رخ خواهد داد."

 

زیدان ادامه داد:" فکر نمی کنم مالکیت توپ نقش اصلی در موفقیت ما ایفا کند. اتلتیکو تیم بزرگی است که نه تنها خوب دفاع می کند که خوب هم بازی می کند. گل زدن به این تیم سخت است و باید مراقب ضد حملاتشان هم باشیم. بازی با اتلتیکو همیشه دشوار و پیچیده است ولی در فینال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد."

 

سیمئونه:" او کار فوق العاده ای در اتلتیکو انجام داده است. سیمئونه یکی از بزرگترین مربیان دنیاست و فوتبال را خیلی خوب می شناسد. او می داند که در فینال ها چگونه تیمش را هدایت کند و به خوبی از بازیکنانش شناخت دارد. سیمئونه از اتلتیکو یک تیم متحد و سختکوش ساخته است. او زمانی که بازی می کرد نیز بازیکن باکیفیت و با شخصیتی بود و حالا در مربیگری نیز چنین است و ایده های خوبی دارد. او همه چیز را از فوتبال می داند در حالیکه من هنوز در ابتدای راه هستم و باید چیزهای زیادی باد بگیرم."

 

رئال بهتر از فینال دو سال پیش برابر اتلتیکو:" مشکل است بگویم که نسبت به دو سال قبل تیم بهتری هستیم. ایده ما این است که روز فینال در بهترین شرایط قرار داشته باشیم. کاری که بازیکنانم تا بدینجا انجام داده اند فوق العاده بوده است. مقطع دوم فصل برای ما خوب سپری شد.

از مقایسه خوشم نمی آید. فینال 50-50 خواهد بود و می دانم که برای قهرمانی باید زجر بکشیم. همین دو ماه پیش از اتلتیکو شکست خوردیم ولی از آن پس روندی که طی کرده ایم عالی بوده و حالا در بهترین شرایط ممکن به بازی فینال رسیده ایم."

 

دیدگاه‌ها