کد خبر : 1328059 | 04 خرداد 1395 ساعت 16:45 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

په په: باخت در فینال فاجعه نیست

رئال مادرید حساس ترین بازی فصل خود را شنبه آتی در فینال لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو برگزار خواهد کرد و اگر می خواهد فصل را با یک جام تمام کند، باید در این بازی پیروز شود.

په په: باخت در فینال فاجعه نیست

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه بارسلونا موفق شد قهرمان لالیگا و کوپا دل ری شود، حالا همه هواداران رئال انتظار دارند تیم محبوبشان برای اینکه پاسخی به دابل کردن بارسا داده باشد هرطور که ممکن است قهرمان چمپیونزلیگ شود.

 

1114261

 

په په در آستانه این بازی حساس گفت:" در فینال هیچ تیمی شانس اول پیروزی نیست و همه چیز 50-50 است. اتلتیکو و ما برای این بازی به خوبی مهیا شده ایم و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. هر تیمی که بهتر بازی کند در نهایت قهرمان خواهد شد.

اگر در فینال هستیم بخاطر آمدن زیدان است. نمی دانم در صورت ادامه کار با بنیتس به فینال می رسیدیم یا خیر ولی با زیدان به این مهم دست پیدا کردیم و می خواهیم نتیجه زحماتمان را در فینال بگیریم.

معتقدم اگر در فینال شکست بخوریم یک فاجعه نخواهد بود. فاجعه وقتی است که شخصیت واقعی خودمان را ارائه نداده و مثل یک تیم بازی نکنیم. در آن صورت یک  ناکامی بزرگ رخ داده است. هدف ما کسب عنوان قهرمانی و یک تاریخ سازی دوباره است و برای این مهم، عزممان را جزم کرده ایم."

دیدگاه‌ها