کد خبر : 1328070 | 04 خرداد 1395 ساعت 17:21 | 47K بازدید | 0 دیدگاه

دنی آلوس در مصاحبه با خبرنگاران

رئال قهرمان شود هم بارسا بهترین تیم دنیاست

از نگاه دنی آلوس، حتی اگر رئال مادرید روز شنبه قهرمان چمپیونزلیگ هم بشود، تغییری در این نکته که بارسا بهترین تیم دنیاست ایجاد نخواهد شد.

 رئال قهرمان شود هم بارسا بهترین تیم دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا توانست با قهرمانی لالیگا و کوپا دل ری فصل را به اتمام برساند اما به دلیل حذف در یک چهارم لیگ قهرمانان، فرصت تکرار سه گانه را از دست داد. شنبه در میلان، رئال و اتلتیکو برای قهرمانی چمپیونزلیگ تلاش خواهند کرد و بسیاری معتقدند در صورت قهرمانی کهکشانی ها، قهرمانی های بارسا زیر سایه قرار خواهند گرفت.

 

1114304

 

دنی آلوس در مصاحبه با خبرنگاران نسبت به این طرز تفکر واکنش نشان داد و گفت:" من دو جامی که کسب کرده ایم را با هیچ چیز عوض نمی کنم. معتقدم تحت هر شرایطی فصل 2015-2016 برای ما پایان خوشی داشت. شاید از نگاه هوادارانمان، قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ باعث کمرنگ شدن دو جام ما بشود اما من و دیگر بازیکنان، اینگونه فکر نمی کنیم.

 

تا روز بازی فینال و حتی بعد از آن، ما بهترین عملکرد را داشته ایم. مهم نیست رئال قهرمان شود یا خیر، تحت هر شرایطی بارسلونا بهترین تیم دنیاست. هیچ تیمی نتوانسته به موفقیت های ما در چند سال اخیر دست یابد. در بازی فینال دوست دارم اتلتیکو قهرمان شود چون رئال به اندازه کافی در چمپیونزلیگ قهرمان شده و حالا نوبت اتلتیکو است که به این افتخار دست یابد."

 

دیدگاه‌ها