کد خبر : 1328072 | 04 خرداد 1395 ساعت 17:30 | 81.2K بازدید | 0 دیدگاه

از اهواز به تبریز

ماجرای عجیب پیوستن خسوس به گسترش

فرناندو خسوس بعد از قهرمانی با استقلال خوزستان از این تیم کوچ کرد و به گسترش فولادتبریز پیوست.

به گزارش"ورزش سه"، قصه رفتن خسوس از استقلال خوزستان یکی از عجیب ترین نقل و انتقال های این چند فصل اخیر است. خسوس که از برزیل با نظر عبدالله ویسی به اهواز آمد و اهواز را با شهرش در برزیل از نظر گرمایی مقایسه کرده بود و اهواز را ریودوژانیزو دوم خوانده بود، یکباره سر از گسترش فولاد تبریز در آورد.


خبری که بسیار زود واکنش باشگاه استقلال خوزستان را در پی داشت، انها که مدعی بودند خسوس همراه چند تن از مسئولین برای مراسم عروسی دکتر تیم نوروزی به ایذه رفته است و حتی عکسی حضورش در ایذه بسیار زود به رسانه ها رسید.

 

1113612


باشگاه گسترش فولاد در پاسخ به این حواشی، صبح روز بعد عکس های خسوس در باشگاه شان را در سایت رسمی خود گذاشتند تا شایعه روزگذشته تبدیل به واقعیت شود.

 

1113682


باشگاه استقلال خوزستان که این اتفاق را غیر ممکن می دانست در مطلبی با عنوان "حاشیه سازی ممنوع"، خبرهای مخابره شده توسط سایت ها را به نوعی حاشیه سازی برای تیم بدون حاشیه شان می دانستند.


خسوس که به نظر می رسد شنبه از اهواز با پرواز مستقیم بدون اینکه به کسی از باشگاه استقلال خوزستان بگوید و خداحافظی کند به تبریز می رود تا خیلی زود با گسترشی ها توافق می کند و اثر انگشتش را روی برگه قرارداد با این تیم آبی پوش تبریزی به جای گذاشت.استقلالی های خوزستان که از رفتن دروازه بانشان ناراحت شده اند اما ترجیح می دهند دیگر به این قصه بها ندهند.


گودرز داوودی گلر دوم استقلال خوزستان که با درخشش خسوس فرصتی برای حضور در لیگ برتر پیدا نکرده بود گزینه اول کنونی این تیم است البته به نظر می رسد مسئولین استقلال خوزستان برای فصل بعد و مسابقات آسیایی کنار این دروازه بان، یک گلر با تجربه دیگر به تیمشان اضافه کنند.

 

دیدگاه‌ها