کد خبر : 1328085 | 04 خرداد 1395 ساعت 18:10 | 21.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

آرژانتینی‌ها نگران وضعیت مسی در کوپا آمریکا

لئو مسی امید اول آرژانتینی ها برای فتح کوپا آمریکا محسوب می شود اما این بازیکن احتمالا در شرایط 100 درصد آمادگی به این رقابت ها نخواهد رسید.

آرژانتینی‌ها نگران وضعیت مسی در کوپا آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه ای که گذشت، فصل فوتبال باشگاهی برای مسی به اتمام رسید، فصلی بسیار دشوار که البته برای بارسا پایان خوشی داشت. مسی روز گذشته به علت بیماری نتوانست در جشن قهرمانی دوگانه آبی اناری ها حاضر شود که البته این مساله نگرانی اندکی برای آرژانتینی ها به همراه داشت چرا که انتظار می رود مسی خیلی زود بهبود پیدا کند اما مشکلات قضایی مسی بیش از هر چیزی مایه نگرانی در آرژانتین شده است.

 

1102055

 

مسی چهارشنبه همراه ماسکرانو و بانگا، اسپانیا را به مقصد آرژانتین ترک خواهد گفت تا خود را به اردوی تیم ملی کشورش برساند. در حال حاضر بازیکنان دعوت شده به اردو، زیر نظر مارتینو در کمپ ازیزا تمرین می کنند. قرار است پنجشنبه، آلبی سلسته یک بازی دوستانه برابر هندوراس انجام دهد و روز جمعه نیز اردوی خود در مندوزا را برپا خواهد کرد.

 

شنبه نیز کاروان آرژانتین به ایالات متحده(محل برگزاری کوپا آمریکا) خواهد رفت ولی مسی برای حضور در دادگاهی در مادرید باید به اسپانیا بازگردد تا پاسخگوی اتهامات مربوط به فرار مالیاتی اش باشد. جمعه 14 خرداد مسابقات رسما آغاز خواهد شد و مسی تنها یک روز قبل از بازی با شیلی به آمریکا خواهد رسید تا پس از طی مسافتی 30 هزار کیلومتری و یک جلسه تمرین، خود را مهیای این بازی حساس کند. اینکه مسی در چه شرایط ذهنی و بدنی به مسابقات خواهد رسید مهمترین نگرانی این روزهای آرژانتینی ها محسوب می شود.

دیدگاه‌ها