کد خبر : 1328109 | 04 خرداد 1395 ساعت 19:31 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

افشارزاده:

جام حذفی را با گل ابراهیمی فتح می‌کنیم

سرپرست باشگاه استقلال می‌گوید به محض دریافت پول از حامی مالی آبی پوشان مطالبات کلیه بازیکنان را پرداخت می کند.

جام حذفی را با گل ابراهیمی فتح می‌کنیم

 به گزارش "ورزش سه"، بهرام افشارزاده در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره جلسه امروزش در وزارت ورزش گفت: بعد از ظهر امروز (سه شنبه) نشستی با حضور منصور پورحیدری، مسعود معینی و شهاب جهانیان در وزارت ورزش و جوانان برگزار کردیم و به بررسی وضعیت و مشکلات استقلال در فاصله پنج روز به فینال جام حذفی پرداختیم.

 

سرپرست باشگاه استقلال با تاکید بر اهمیت رفع مشکلات تیم در این برهه حساس افزود: خوشبختانه جمع بندی نهایی این نشست بسیار مطلوب بود. پیش از هرچیز اعضای محترم هیات مدیره و من بر ضرورت حمایت همه جانبه از استقلال تا 9 خرداد، روز فینال جام حذفی تاکید کردیم. به نمایندگی این عزیزان از همه پیشکسوتان محترم باشگاه، هواداران پرشور و فهیم، بازیکنان و کادرفنی و هرکسی که هرجا قلبش برای استقلال و سربلندی این تیم می تپد، خاضعانه استدعا می کنم تا پایان فینال جام حذفی، مثل همیشه یار و همراه استقلال باشند.

 

وی ادامه داد: نیاز به تکرار حرف های گذشته نیست. اعضای خانواده بزرگ استقلال به یقین بهتر از من می دانند تنها راه موفقیت ما در خرمشهر، همبستگی است. به امید پروردگار یکتا، اگر استقلال امسال قهرمان جام حذفی شود، این جام برگ زرین دیگری است که به کتاب قطور افتخارات استقلال اضافه می شود. پس در این برهه باید دست به دست یکدیگر بدهیم و گام پایانی را محکم برداریم.

 

افشارزاده درباره مشکل امید ابراهیمی توضیح داد: ابراهیمی از زمانی که به استقلال آمده، نمونه بازیکنی حرفه ای، فنی، با اخلاق و دوست داشتنی بوده است. امید پسر خوب استقلال است و وجودش همیشه به تیم کمک می کند. چه از نظر فنی، چه به لحاظ روحی، ابراهیمی در تیم وزنه ای موثر است. ما همیشه همه تلاشمان را بکار بستیم تا مشکلات مالی بازیکنان را حل کنیم. بدون شک مشکل امید را هم برطرف می کنیم.

 

سرپرست استقلال درباره گفت و گوی ابراهیمی با یکی از روزنامه که در آن مدعی شده بود ممکن است پس از فینال جام حذفی، باشگاه  پولی به وی پرداخت نکند، تصریح کرد: هرگز اینطور نیست. در جلسه امروز به این موضوع هم پرداختیم. در جایگاه یک مدیر ورزشی که همواره پایبند صحبت هایش بوده، به ابراهیمی اطمینان می دهم به محض دریافت پول از حامی مالی باشگاه، حق این بازیکن خوبمان و دیگر بازیکنانی را که از استقلال طلبکارند، پرداخت می کنیم. من اواخر لیگ پانزدهم و زمانی که خطر کسر امتیاز استقلال را تهدید می کرد، با کمک آلوسی، آن مشکل را حل کردیم. پس خیال ابراهیمی راحت باشد و همه تمرکزش را روی فینال جام حذفی بگذارد. احساس می کنم با گل ابراهیمی جام حذفی را فتح می کنیم.

 

وی در پایان اظهار کرد: در جلسه امروز با حضور برخی از اعضای هیات مدیره محترم، برای قهرمانی استقلال هم پیمان شدیم. می دانم که عشق به آبی ترین تیم دنیا وصف نشدنی است و همه اعضای خانواده این تیم یک دل و یک صدا استقلال را به قله جام حذفی می رسانند.

دیدگاه‌ها