کد خبر : 1328172 | 05 خرداد 1395 ساعت 08:57 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

از جلالی هم برنامه گرفتیم

شیعی: اولویت اول پیکان فرکی است

مدیرعامل باشگاه پیکان می‌گوید حسین فرکی نخستین گزینه آنها برای انتخاب سرمربیگری تیم فوتبالشان است ولی با این وجود به گزینه‌های خارجی نیز فکر می‌کنند.

شیعی: اولویت اول پیکان فرکی است

به گزارش "ورزش سه"، محمود شیعی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و مدیرعامل باشگاه پیکان پیرامون انتخاب سرمربی جدید پیکان توضیحاتی ارائه کرد که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

 

کار باشگاه پیکان با فرکی  به کجا کشید؟

 

با آقای فرکی مذاکره کردیم و ایشان برنامه‌ها و خواسته‌های‌شان را مطرح کردند. در مقابل ما هم یک بسته پیشنهادی داشتیم و خواسته‌های خودمان را اعلام کردیم. درخصوص بحث مالی هم اعلام کردیم که سقف تعهدات‌مان چقدر است و چقدر می‌توانیم بپردازیم برای همین ایشان قرار شد بروند فکرهای‌شان را بکنند و با توجه به پیشنهاد ما و خودش تصمیم نهایی را بگیرد.

 

یعنی احتمال همکاری هست؟

 

بله، احتمال همکاری هست. امیدوارم به توافق نهایی برسیم.

 

اگر فرکی نشود، آیا گزینه‌های دیگری هم هستند؟

 

اولویت ما آقای فرکی است اما اگر نشد روی گزینه‌های دیگر فکر می‌کنیم. البته صحبت‌هایی هم با آقای جلالی داشتیم و ایشان هم پیشنهادهایی داشتند و ما هم پیشنهادهای خودمان را داریم. به هر حال منتظر جواب این دو عزیز هستیم.

 

و اگر این‌ها نشدند؟

 

مربیان دیگری هم هستند که در مورد آنها داریم فکر می‌کنیم.

 

آیا مربی خارجی هم درنظر دارید؟

 

بله، مربی خارجی خوب هم در برنامه‌های ما جا دارد.

 

تا چه زمانی مربی معرفی می‌شود؟

 

احتمالا تا یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده آن را معرفی می‌کنیم.

 

مرزبان چرا جدا شد؟

 

آقای مرزبان مربی خوبی بودند و جا دارد از زحمات او تشکر کنم. اما با توجه به جلسه‌ای که در مجمع ایران‌خودرو داشتیم، رای به عدم ادامه همکاری با ایشان دادند چراکه تشخیص دادیم برنامه‌های‌مان در لیگ برتر با هم، هم‌خوانی ندارد؛ البته ایشان هم پیشنهادهای خوبی از سایر تیم‌ها داشتند و در مجموع با توجه به صحبت‌هایی که با ایشان داشتیم، توافق کردیم با  یکدیگر همکاری نداشته باشیم. بالاخره تشخیص دادیم در حیطه حرفه‌ای با هم ادامه ندهیم.

دیدگاه‌ها