کد خبر : 1328213 | 05 خرداد 1395 ساعت 10:48 | 64.1K بازدید | 1 دیدگاه

آزادشدن دو سرباز برای بازی در تیم ملی

تایید پایان خدمت ماهینی

رییس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح از تایید کسری خدمت ماهینی خبر داد.

تایید پایان خدمت ماهینی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از میزان سردار مهرعلی باران چشمه درباره آخرین وضعیت خدمت سربازی بازیکنان تیم ملی اظهار داشت: بختیار رحمانی و حسین ماهینی مشکلی برای همراهی تیم ملی ندارند و فقط سروش رفیعی چند ماهی از خدمتش باقی مانده است.

 

وی درباره شایعه جعل کسر خدمت ماهینی تصریح کرد: من هم شنیدم که سردار کمالی چنین اظهارنظری انجام داده، اما وقتی با سردار کمالی صحبت کردم وی این مسئله را تکذیب و عنوان کرد که چنین چیزی نگفته است.

 

رئیس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه مهرداد پولادی مجرم نیست، یادآور شد: پولادی فقط سرباز فراری است و نباید بیش از اندازه غیبت او را بزرگ جلوه داد. اگر پولادی به ایران برگردد نهایتا با 6 ماه اضافه خدمت مواجه خواهد شد و تا زمان پایان خدمت سربازی‌اش ممنوع الخروج خواهد شد و به هیچ عنوان این بازیکن مجرم نیست و نباید نگاه مجرمانه‌ای به او داشته باشیم.

 

باران‌چشمه در پاسخ به این سوال که آیا تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می‌تواند در سال آینده بازیکن سرباز جذب کند تصریح کرد: تا زمانی که تراکتورسازی زیر نظر سپاه پاسداران فعالیت می‌کند این تیم می‌تواند بازیکن سرباز جذب کند.

 

وی درباره اعتراض تیم‌های لیگ برتری به حضور بازیکنان سربازشان در تیم‌های نظامی یاداور شدک ما در این موضوع نمی‌توانیم قانون را تغییر دهیم، زیرا این قانون مصوبه مجلس است و باید همچون گذشته اجرا شود.

دیدگاه‌ها