کد خبر : 1328214 | 05 خرداد 1395 ساعت 10:50 | 25.2K بازدید | 18 دیدگاه

حمایت مربی بدنساز سپاهان از نویدکیا

مربی بدنساز تیم سپاهان به حمایت از محرم نویدکیا پرداخت.

حمایت مربی بدنساز سپاهان از نویدکیا

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا در برنامه نود دوشنبه شب حرف های تندی را بر زبان آورد. او در لابه لای صحبت هایش وقتی می خواست مکالمات میان خودش با استیماچ را بیان کند، اعلام کرد علیرضا ربانی، مربی بدنساز تیم که آن زمان مترجم استیماچ نیز بود شاهد همه قضایا بوده است. نویدکیا حتی اعلام کرد انتظاری ندارد که ربانی صحبت هایش را تایید کند چون ممکن است از سپاهان اخراج شود.


علیرضا ربانی اما با انتشار یادداشتی که آن را در اختیار "ورزش سه" گذاشته است، برخی توضیحاتی را ارائه کرد.


در این یادداشت آمده است:


«با توجه به بخشی از صحبت های محرم نویدکیا در برنامه نود و اشاره او به نام من به عنوان شاهد برخی جلسات بین او و ایگور استیماچ به عنوان مترجم، نیاز می بینم که به نکاتی اشاره کنم.


بنده به هیچ عنوان قصد دفاع از نحوه برخورد محرم نویدکیا با موضوعات و حواشی اتفاق افتاده در زمان آقای استیماچ را ندارم و باید این توضیح را بدهم که اگرچه به دلیل ترجمه مکالمات شاهد بسیاری از مسائل در طول فصل بودم، واضح است که  به لحاظ اخلاقی و حرفه ای نمی توانم به بازگو کردن، تایید و یا تکذیب موضوعات بپردازم.


فقط لازم می دانم  بیان کنم که با توجه به مسائل رخ داده در زمان آقای استیماچ و شناخت من از  محرم نویدکیا بواسطه ترجمه مکالمات، او یکی از سالم ترین و صادق ترین انسان هایی است که در فوتبال کشور وجود دارد. فقط به این موضوع بسنده می کنم که اطمینان دارم تمام هدف محرم نویدکیا کمک به سپاهان بوده و به هیچ وجه به دنبال منافع شخصی نبود.


هر کس شخصیت محرم نویدکیا را از نزدیک بشناسد گواهی تایید بر این موضوع خواهد داد، علی رغم اینکه بخشی از فضای رسانه ای جامعه با هدف و یا بدون هدف سعی در نشان دادن یک چهره منفی از او دارند. از علاقمندان فوتبال در ایران و بخصوص اصفهان تقاضا می کنم صرفا بر اساس شنیده ها و فضای رسانه ای در مورد موضوعات قضاوت نکنند.»

دیدگاه‌ها