کد خبر : 1328215 | 05 خرداد 1395 ساعت 10:51 | 18.8K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش تمرین تیم ملى

تیم ملى دومین تمرین تاکتیکى خود را در زمین پژوهشگاه نفت آغاز کرد و بازیکنان زیر نظر کى روش به انجام آیتم ها پرداختند.

گزارش تمرین تیم ملى

به گزارش "ورزش سه"، با حضور لژیونرها، تمرین تیم ملى شکل جدى ترى به خود گرفته و بازیکنان براى انجام بازى تدارکاتى برابر مقدونیه و دیدارهاى انتخابى جام جهانى آماده مى شوند.


* کادرفنى تیم ملى ساعاتى پیش از حضور بازیکنان با حضور در محل تمرین، کنزهاى مربوط به آیتم ها را در زمین قرار دادند.
* بازیکنان راس ساعت ١٠:١٥ دقیقه با یک دستگاه اتوبوس در محل تمرین حضور یافتند.
* پژمان منتظرى و اشکان دژآگه دو بازیکن لژیونر فوتبال ایران که در لیگ قطر حضور دارند، در ابتداى تمرین دقایقى با اوسیانو کروز به صحبت پرداختند.
* در ابتداى تمرین وحید امیرى، رامین رضاییان و سیامک کوروشى با حضور در محل مشخص شده به صحبت با خبرنگاران در مورد شرایط تیم و اردو پرداختند.
* در زمان صحبت هاى وحید امیرى، آندرانیک تیموریان به شوخى از خبرنگاران خواست درون چمن نیایند که با عذرخواهى امیرى همراه شد!
* علیرضا حقیقى، علیرضا بیرانوند و نیما میرزازاد، سه دروازه بان تیم ملى در ابتداى تمرین با جدا شدن از سایر بازیکنان در کنار دن گاسپار به تمرین اختصاصى پرداختند.
* افشین پیروانى که با روحیه شوخ طبعى خاصى در تمرین حضور یافته بود از همان ابتدا روى یکى از عکاسان زوم کرده بود و به شوخى بارها از حراست خواست او را از محل تمرین اخراج کنند.
* بازیکنان بعد از اینکه در ابتدا در گروه هاى چند نفره به آقا وسط پرداختند، در ادامه با نرم دوى به همراه توپ مهیاى انجام تمرین شدند.
* بعد از ١٥ دقیقه، کى روش بازیکنان را فراخواند و با صحبت در مورد تمرین امروز و آیتم هاى مدنظرش آنها را در اختیار کادرش قرار داد.
* در ادامه بازیکنان در دو گروه تقسیم شدند و به انجام تمرین مشغول شدند. گروه اول شامل آندرانیک و سید جلال و دیگر عناصر تدافعى تیم و دسته دوم را نیز بازیکنان هجومى تیم ملى تشکیل مى دادند.

* علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانى تیم آلکمار در تمرین امروز تیم ملى زیر نظر کادرپزشکى به تمرین مشغول است.
* وریا غفورى دیگر بازیکنى است که جدا از سایرین به دویدن دور زمین و انجام تمرین اختصاصى مشغول است.
* در بخش بعدى تمرین، بازیکنان گروه اول باید در با تقسیم در دو تیم، ضمن پاسکارى توپ را وارد دروازه هاى کوچک مى کردند که کرى خوانى در آن حرف اول را مى زد.
* بازیکنان بعد از اتمام بخش اول تمرین براى نوشیدن مکمل ها با استراحت از سوى کى روش مواجه شدند.

* در ادامه بازیکنان در حالى که با چهار رنگ کاور نارنجى، آبى، زرد و قرمز در میانه میدان حضور یافته بودند بار دیگر شنونده صحبت هاى کى روش بودند.
* در حالى که در ابتداى تمرین کادرفنى تیم ملى به جز کى روش با رنگ تى شرت متفاوت در زمین حضور یافته بودند، کى روش از آنها خواست تى شرت مشکى بر تن کنند تا نسبت به بازیکنان متفاوت شوند.
* در پایان بخش اول تمرین گروهى که با کاور زرد حضور یافته بود با جلب نظر صد در صدى کى روش مورد تشویق بازیکنان دیگر قرار گرفتند.

* در بخش بعدى  تمرین  نیز بازیکنان در دو گروه تقسیم شدند و گروه اول به شوتزنى به سمت دروازه هاى که حقیقى و بیرانوند به نوبت وظیفه حفاظت از آن را برعهده داشتند پرداختند.
* گروه دوم نیز زیر نظر مارکار آقاجانیان و با قضاوت او تنیس فوتبال انجام دادند.
* در حالى که نیمى از زمان تمرین گذشته بود، محمدرضا ساکت با حضور در محل تمرین به نظاره عملکرد شاگردان کى روش پرداخت.
* سانتر از جناحین توسط دژآگه و آندو،عبور از موانع و در نهایت استفاده از این ارسال ها توسط گروه دوم بخش بعدى تمرین امروز بود.

* تمرین با سوت کارلوس کى روش در ساعت ١١:٤٠ دقیقه به پایان رسید و بازیکنان با جمع شدن در میانه زمین به سرد کردن بدن خود پرداختند. این در حالى بود که زهیوى با جدا شدن از دیگر بازیکنان به دلیل مصدومیت در کنار تیرک دروازه حضور یافت.

* تلاش نافرجام رضاییان که به صورت ناگهانى به دنبال لایى زدن به اشکان دژآگه بود توسط آندو سوژه شد.
* در حالى که وریا غفورى به داخل اتوبوس رفته بود، کى روش با فراخواندن او و در گفتگویى کوتاه از شرایط مصدومیتش پرسید.

دیدگاه‌ها