کد خبر : 1328253 | 05 خرداد 1395 ساعت 12:26 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

از کادرفنی تا بازیکنان

تغییرات عمده در انتظار فولاد خوزستان

باشگاه فولاد خوزستان در لیگ شانزدهم تغییرات عمده ای نسبت به فصل قبل خواهد کرد.

تغییرات عمده در انتظار فولاد خوزستان

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ که یک سال دیگر با فولاد قرارداد داشت با دریافت مبلغی از باشگاه فولاد از این تیم جدا شد و مشخص شد که فولاد به دنبال سیاست بومی گرایی است.


پس از این اتفاق هیات مدیره فولاد سه گزینه اصلی را برای هدایت این تیم در لیگ شانزدهم برسی کرد. سید کوروش موسوی( سرمربی سابق فولاد نوین)، صمد مرفاوی( سرمربی سابق استقلال) و نعیم سعداوی( مربی چند سال اخیر فولاد) گزینه هایی بودند که وجه اشتراکشان خوزستانی بودنشان بود.


در نهایت و پس از چندین جلسه بین هیات مدیره  مشخص شد که سکان رهبری تیم را نعیم سعداوی بر عهده خواهد داشت. با انتخاب نعیم سعداوی به نظر می رسد تغییر و تحولات زیادی در کادرفنی و البته بازیکنان به وجود بیاید، البته این تغییرات شعاع بیش تری نیز می تواند به خود بگیرد.


پس از رفتن اسکوچیچ، رندولیچ و نیکولیچ به احتمال فراوان یک نیمکت کاملا خوزستانی در انتظار فولاد است و همراه با کوروش بختیاری زاده از عزیز فریسات به عنوان یکی از گزینه های اصلی کمک مربی گری همراه سعداوی یاد می شود.


با توجه به سیاست بومی گزینی، رفتن چندین و چند بازیکن از فولاد به نظر قطعی شده بیاید و البته باید منتظر نظر سعداوی در این خصوص بود.

دیدگاه‌ها