کد خبر : 1328255 | 05 خرداد 1395 ساعت 12:41 | 89K بازدید | 11 دیدگاه

از بانک سرمایه تا مودنا

معروف در سه راهی ایران، ایتالیا و ترکیه

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران حالا سخت درگیر تمرینات تیم ملی در ژاپن است اما پیشنهادات داخلی و خارجی حواشی زیادی را برای او ایجاد کرده اند.

معروف در سه راهی ایران، ایتالیا و ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته خبری در سایت های ایرانی منتشر شد که روزنامه گازتا اسپورت ایتالیا خبر از انتقال سعید معروف به مودنا این کشور داد. زردپوشان مودنایی دو سال پی در پی است قهرمان سری آ ایتالیا می شوند و ستاره های مثل اروین انگاپت، لوکاس ساتکمپ، برونو رزنده، پیانو و بسیاری دیگر را در خود جای داده اند. بعد از قهرمانی آنها در فصل اخیر برونو رزنده، پاسور ایتالیایی و مطرح مودنا اعلام کرد دیگر قرارداد خود را با این تیم تمدید نخواهد کرد و برای فصل بعد در SESSI برزیل توپ خواهد زد.

 


این جدایی قطعی پاسور افسانه ای برزیلی ها مسولان مودنا را به دنبال پاسور جدید برای تیم پر افتخار فرستاده است تا ضمن ادامه روند قهرمانی های این تیم، پاسور جدید هم بعد تبلیغاتی پاسور قبل را داشته باشد. سعید معروف یکی از مهمترین گزینه هایی است که مسولان مودنایی به دنبال جذب او هستند اما گفته می شود دستمزد، مهمترین دغدغه کنونی آنها برای جذب کاپیتان تیم ملی ایران است.

 


از طرفی دیگر باشگاه های ترکیه هم مثل همیشه باز هم پیشنهادات زیادی را برای معروف دارند تا این پاسور ایرانی برای لیگ آنها بازی کنند. مدیران ترکیه ای علاقه خاصی به ستاره ارومیه ای والیبال ایران دارند و قبل از شروع هر فصل پیشنهادات مختلفی را برای بازیکنان ایرانی می فرستند که سعید معروف در صدر لیست آنها است.

 


اما بانک سرمایه و پیکان هم مشتریان ایرانی سعید معروف هستند. لوکاس ژیگالدو و والریو ورمیلیو دو پاسور خارجی این دو تیم فینالیست لیگ گذشته بودند که ورمیلیو به آرژانتین رفت و وضعیت ژیگالدو هم هنوز مشخص نیست. با این حال تیم های فینالیست لیگ گذشته هم از مشتریان اصلی کاپیتان تیم ملی محسوب می شوند که بعد از انتخابی المپیک به احتمال زیاد مقصد بعدی معروف مشخص می شود.

دیدگاه‌ها