کد خبر : 1328257 | 05 خرداد 1395 ساعت 12:44 | 44.6K بازدید | 4 دیدگاه

حق مهدی کیانی این نبود/شاید به عشق هواداران بمانم

کیانی: برخوردهایی با من شد که دلم آتش گرفت

کاپیتان تیم تراکتورسازی نسبت به برخی مسائل و برخوردهایی که با خودش شد، ابراز ناراحتی کرد.

کیانی: برخوردهایی با من شد که دلم آتش گرفت

مهدی کیانی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره حذف تراکتورسازی از لیگ قهرمانان آسیا، برخوردهایی که با خودش شد، برخی حواشی ایجاد شده و موضوعات دیگری که پیرامون خودش مطرح شده صحبت هایی را انجام داد. ماحصل این گفت و گو را در ادامه می خوانید:


حیف شد


ما تمرینات خیلی خوبی در طول هفته گذشته انجام داده بودیم تا بتوانیم با ریکاوری مناسب و آمادگی بالا به مصاف النصر امارات برویم. واقعا دیروز عالی کار کردیم و بازی خوب و تماشاگرپسندی را ارائه دادیم. ما همیشه بیم آن را داریم که گل بخوریم و دیروز نیز این مساله سرمان آمد. اگر بازی رفت گل کمتری می خوردیم و یا دیروز این گل را دریافت نمی کردیم، الان به دور بعدی صعود کرده بودیم. واقعا حیف شد.


دم هواداران گرم


به هواداران خوب تراکتورسازی خسته نباشید می گویم. دم همه آنها گرم. ازشهرهای مختلفی هواداران خوب تراکتورسازی به تبریز آمدند و حتی شب قبل از بازی چادر زده بودند. این عزیزان واقعا ما را تنها نگذاشتند و ناراحتی مان فقط به خاطر این هواداران است. ما تمام تلاشمان را کردیم تا این هواداران را راضی به منزل بفرستیم اما متاسفانه یک گل کم آوردیم. فقط می توانم از آنها عذرخواهی کنم. آنها نیز بدانند ما مردانه جنگیدیم.


بختیار همشهری ام است


هیچ درگیری با بختیار رحمانی نداشتم. در آن حال و هوا من به عنوان بزرگتر تیم می خواستم ضربه ایستگاهی را خودم بزنم اما به هر حال بختیار هم می خواست ضربه بزند. این مسائل در زمین مسابقه پیش می آید. بختیار همشهری من و همزبانم است. با او رفاقت نزدیکی دارم و مشکلی میان ما نیست.


حق مهدی کیانی این رفتارها نبود


متاسفانه امسال در تراکتورسازی برای من اتفاقاتی افتاد که زندگی ام را بهم ریخت. دوست دارم خیلی مسائل را باز کنم اما حق مهدی کیانی این نبود. من نام و نمک تراکتورسازی را خوردم و کارهایی برای این تیم کردم که خودم می دانم و خدای خودم. من جوانی ام را برای تراکتورسازی گذاشتم اما برخوردهایی دیدم که دلم آتش می گیرد. متاسفانه برخی افراد که بیرون از باشگاه هم بودند حرف هایی زدند که حقم نبود. حق مهدی کیانی این رفتارها نبود.


به عشق تراکتور، نرفتم استقلال و پرسپولیس


همه آنهایی که آرزویشان است در استقلال و پرسپولیس بازی کنند، بدانند من 4، 5 سال پیش از این تیم ها پیشنهاد داشتم اما به عشق تراکتورسازی در این تیم ماندم. همه می دانند اول فصل چه رفتاری با من کردند. من که در سرما و گرما با این تیم زندگی کردم، اول فصل کم لطفی کردند و کاری کردند که بروم. از امیر قلعه نویی تشکر می کنم که باعث شد نیم فصل دوباره به تیم محبوبم برگردم.


بازیکنان پول می خواهند


متاسفانه از نظر مالی هم امسال به حقم نرسیدم. من ابتدای فصل 400 میلیون تومان طلبم را بخشیدم تا رضایتنامه بگیرم. نیم فصل هم 400 میلیون تومان به گسترش فولاد بخشیدم. متاسفانه از زمان حضور مجدد در تراکتورسازی نیز مبلغ زیادی نگرفتم. این در حالی است که انتظار داشتم حداقل به من که به خاطر تراکتورسازی از حقم گذشته ام، بیشتر توجه کنند اما این اتفاق رخ نداد. الان آخر فصل است و همه بازیکنان نیاز مالی دارند. همه می خواهند با پول پیش خانواده هایشان بروند اما متاسفانه هیچ پرداختی انجام نشده است.
هنوز هم دوست دارم در تراکتور بازنشسته شوم
من قبلا گفته ام دوست دارم در تراکتورسازی بازنشسته شوم و فوتبال را کنار بگذارم. هنوز هم سر حرفم هستم اما نمی دانم چه بگویم. واقعا از خیلی مسائل ناراحتم. مشکلاتی داشتیم که امسال قهرمانی لیگ را هم از ما گرفت. هنوز هم به عشق هواداران دوست دارم در تراکتورسازی بمانم؛ من از همه آنهایی که ادعای تراکتوری بودن دارند، تراکتوری تر هستم و امیدوارم هرچه خیر است پیش بیاید.

دیدگاه‌ها