کد خبر : 1328260 | 05 خرداد 1395 ساعت 12:51 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

بر خلاف میل باطنی شاید شفاف سازی کردم؛

شیرکوند: از نماینده ورامین فقط دروغ می‌شنویم

با اینکه 3 ماه از پایان لیگ برتر والیبال ایران می گذرد تیم متین ورامین موفق به تسویه حساب مالی با بازیکنان خود نشده است و این موضوع در حالی رخ داد که که نماینده مردم این شهر مسولیت تیم را به عهده گرفته بود.

شیرکوند: از نماینده ورامین فقط دروغ می‌شنویم

به گزارش "ورزش سه"،  احسن الله شیرکوند ملی پوش پرافتخار والیبال ایران و عضو هیئت موسس تیم والیبال متین ورامین با انتقاد شدید از عملکرد نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در خصوص عدم پایبندی به وعده ها اظهار داشت: « از ماه شهریور سال گذشته قرار است به تیم متین پول تزریق شود و اکنون که سه ماه از پایان لیگ میگذرد بسیاری از اعضای باشگاه متین یک ریال هم دریافت نکردند. بسیاری از مسئولین شهر های دیگر به دنبال امتیاز تیم داری برای شهرستان خود هستند اما در ورامین مسئولین نه تنها امتیاز این تیم را حفظ نکرده بلکه به دنبال نابودی تیم والیبال متین ورامین هستند. صبح امروز جلسه شورای شهر ورامین بوده است و قرار بود دوستان مبلغی را به تیم تزریق کنند تا بخشی از بدهی های فصل گذشته را تسویه کنیم اما به دلایل مختلف این لایحه عقب افتاد که امیدواریم مسئولین شورای شهر که نمایندگان این جوانان در شورا هستند با پیگیری این درخواست مشکلات را از بین ببرند.»

 


شیرکوند ادامه داد: « متین قهرمان ایران و آسیاست و تیمی مردمی است که حمایت هزاران هوادار را پشت خود دارد و مسئولین به خوبی این موضوع را درک می کنند. نه ماه است که از نماینده شهرستان  فقط دروغ می‌شنویم و هیچ اقدام عملی در خصوص رفع مشکلات مالی این تیم انجام نشده است و یک ریال هم به تیم تزرق نکرده اند. تمایلی به رسانه‌ای کردن برخی موضوعات ندارم اما اگر لازم باشد بر خلاف میلی باطنی خود مجبورم بسیاری از مسائل را شفاف بیان کنم تا افکار عمومی نیز از وضع موجود مطلع شوند و قطعاً این موضوع خوشایند نیست. در صورت پیگیری نکردن جدی مسئولین شهر در رابطه با رفع مشکل مالی تیم فراخوانی ازسوی کانون هواداران باشگاه برای گردهمایی چندهزار نفری هواداران متین درسالن شهید گلعباسی انجام خواهیم داد تا مسئولین پاسخگوی وعده های داده شده،باشند.»

دیدگاه‌ها