کد خبر : 1328276 | 05 خرداد 1395 ساعت 13:10 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: چرا پیرلو و جووینکو را دعوت نکردم؟

پس از اعلام فهرست 30 نفره ایتالیا برای اردوی آماده‌سازی یورو 2016 که در آن نام آندره‌آ پیرلو، هافبک تیم نیویورک سیتی و سباستین جووینکو بال تیم تورنتو اف‌سی دیده نمی‌شد.

کونته: چرا پیرلو و جووینکو را دعوت نکردم؟

به گزارش "ورزش سه"، کونته امروز درباره دعوت نشدن این دو بازیکن توضیحاتی ارائه کرد. او گفت دلیل دعوت نشدن پیرلو و جووینکو افت آنها به سبب بازی در لیگ سطح پایین‌تری مانند MLS‌ بوده است:" من با آندره‌‌آ صحبت کرده‌ام. لازم بود حرف‌هایش را بشنوم و برخی از نمایندگان‌مان را هم به آمریکا فرستادیم. با این حال ما گزینه‌های دیگری را انتخاب کرده‌ایم و باید آنها را بپذیرید و عواقبش را قبول کنید. هیچ چیزی تصادفی رخ نمی‌دهد."

حذف پیرلو از تیم ملی ایتالیا با توجه به سن بالای او (37 سال) و بازی در لیگی به مراتب سطح پایین‌تر از لیگ‌های اروپایی قابل درک است، ضمن اینکه او حتی در آمریکا هم بازی‌های درخشانی ارائه نکرده است. جووینکو اما در تیم تورنتو اف‌سی درخشان بازی کرده است و سال گذشته هم به عنوان بهترین بازیکن فصل انتخاب شد.

کونته ادامه داد:"ما شرایط پیرلو و جووینکو را ارزیابی کرده‌ایم. طبیعی است که وقتی شما به لیگی مانند MLS‌ می‌روید ممکن است تاوانش را از نظر فنی و فوتبالی بدهید. ما شرایط پیرلو و جووینکو را از نظر فنی بررسی کرده‌ایم و نمی‌خواستیم هیچ چیز را به شانس بسپاریم. برای آن کسانی که که فکر می‌کنند ما اشتباه کرده‌ایم، باید بگویم که ما به هر شیوه‌ای تلاش کرده‌ایم که ایده‌های مشخص و دقیقی داشته باشیم. من 30 نفری را انتخاب کرده‌ام که فکر می‌کنم می‌توانند به من بیشترین ضمانت را برای نتیجه گرفتن تیم بدهند."

دیدگاه‌ها