کد خبر : 1328279 | 05 خرداد 1395 ساعت 13:39 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز مذاکرات پیوس با سپیدرود

فرشاد پیوس امروز صبح به رشت برگشت تا برای اداوه همکاریش در تیم تازه صعود کرده به لیگ دسته اول سپیدرود رشت با مسئولان این تیم مذاکره کند.

آغاز مذاکرات پیوس با سپیدرود

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس که با حضورش نقشی ارزنده در صعود سپیدرود به لیگ دسته اول داشت مورد تقاضای مسئولان تیم رشتی برای ادامه همکاری قرار گرفته است اما برای انجام مذاکرات به این شهر رفته است.


پیوس به ورزش سه گفت کار دررشت سخت است اما حضور در این شهر شیرینی های خاص خودش را دارد ومن تصور دارم که حق رشت حضور در لیگ برتر است واگر مذاکره ای هم میکنیم نه برای ناز کردن وناز خریدن که برای تهیه مقدمات وامکانات جهت یک حضور آبرومند در لیگ برتر است.


پیوس ضمن تاسف بابت حذف تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا ابراز امیدواری کرد که ذوب اهن با نتیجه ای خوب به دور یک چهارم نهایی آسیا برود ضمن این که او اعلام کرد ذوب اهن برای قهرمانی در فینال جام حذفی هم بیشترین شانس را دارد.


پیوس در پایان ادامه داد:بیرانوند گزینه خوبی برای حضور در پرسپولیس بود،پرسپولیسی ها باید همه ابزار قدرت خود در سال آینده مثل مهدی طارمی وحتی بنگستون را حفظ کنند وحتی با وجود طارمی باید یک مهاجم گلزن ودرجه اول داشته باشند.

دیدگاه‌ها