کد خبر : 1328285 | 05 خرداد 1395 ساعت 13:51 | 35K بازدید | 8 دیدگاه

گلرهای جذاب، سرمایه قابل توجه تیم ملی

نسل گلر های تیم ملی عوض شدند و امروز حقیقی و بیرانوند همیشه ثابت در اردوهای گذشته در کنار خود مظاهری و اخباری را هم دارند.

به گزارش "ورزش سه"، روزگاری نسل گلرهای ما در 10 سال روی نام 5-6 گلر ثابت بود اما حالا در مدت تنها 3 سال به جز این 4 مرد، مردان دیگری مثل دانیال داوری، مهدی رحمتی، سوشا مکانی، محسن فروزان، علیرضا سلیمی، رحمان احمدی، شهاب گردان و... هم به تیم ملی آمد و شد داشته‌اند.


تیم ملی صاحبان دروازه تیم  های ماریتیموی پرتغال، ذوب آهن و تراکتورسازی و نفت را دارد و البته عملکرد آنها در مسابقات چند ماه گذشته نشان می‌دهد اگر تغییری در این میان ایجاد شود زیاد هم دور از ذهن نیست!

 

1114547

 


تیم ملی گلر های خوبی دارد و البته گلر هایی که به سرمربی تیم ملی این ایمان را دارند که اگر بهتر از دیگران باشند، همان طور که مهدی رحمتی آهسته آهسته از سر بام تیم ملی غروب کرد و دیگری جایش را گرفت، آنها هم این فرصت بزرگ را دارند.


گلر های تیم ملی به طور کامل ایمان دارند که برای ماندن در بهترین موقعیت باید هم حد تیم ملی را بشناسند وهم حد خودشان را...


این محدوده قبلاً هر وقت در دوران کی روش شکسته شده، آن که ضرر  کرده نه کی روش که مرد مورد اشاره است!


تیم ملی با گلر هایی به آسمان روسیه می‌نگرد که بین 23 تا 28 سال سن دارند، سنینی کاملاً ایده آل برای رفتن به سرزمین آرزوها، سرزمینی که از همین دوره تمرینی آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها