کد خبر : 1328297 | 05 خرداد 1395 ساعت 14:37 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

بارسلونا و آینده مبهم ماسکرانو و آلوس

سیاست های خرید باشگاه بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی به دلیل وضعیت مبهم ماسکرانو و آلوس، ممکن است دستخوش تغییراتی شود.

بارسلونا و آینده مبهم ماسکرانو و آلوس

به گزارش "ورزش سه"، با پایان یافتن فصل 2015-2016 برای بارسلونا، از روز گذشته کار روبرت فرناندز، مدیر ورزشی این تیم بصورت جدی تری شروع شده است. بارسا قصد دارد در فاز دفاعی و حمله خود را تقویت کند و برای این منظور روی جذب چند مهره نیز نظر مثبت دارد.

 

بارسا با توجه به جدایی احتمالی فرمالن و بارترا، برای تقویت فاز دفاعی خود قصد جذب یک مدافع حوان ولی باکیفیت دارد و از مارکینیوس، لاپورته و خیمنز به عنوان جدی ترین گزینه ها نام برده شده است با این حال امروز موندودپورتیوو گزارش داد که آینده ماسکرانو نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد و حتی در ایتالیا از پیوستن این بازیکن به یووه خبر می دهند.

 

ستاره آرژانتینی که تا 2018 قرارداد دارد می داند که بارسلونا به دنبال یافتن یک زوج دفاعی مطمئن برای پیکه است و بدین ترتیب او احتمالا جایگاه ثابتش را از دست خواهد داد. از سوی دیگر ماسکرانو اصولا یک هافبک دفاعی است نه یک دفاع مرکزی و دوست دارد در بارسا به پست اصلی اش بازگردد که با وجود بوسکتس این امر امکانپذیر نیست. به همین دلایل ماسکرانو در مورد احتمال ادامه حضورش در بارسا با تردیدهایی جدی مواجه شده و اگر از بارسا جدا شود، روبرت باید به دنبال پیدا کردن یک مدافع دیگر نیز باشد. شاید مذاکره با سیدنی از دپور و لموس از لاس پالماس، به همین منظور باشد.

 

1075189

 

دنی آلوس، بال راست 32 ساله و برزیلی بارسا نیز که تا 2017 قرارداد دارد، روز گذشته در نشست خبری خود با تردید نسبت به آینده اش در این تیم صحبت کرد. پرافتخارترین بازیکن حال حاضر بارسلونا ممکن است همین تابستان به حضور 7 ساله اش پایان داده و راهی تیمی دیگر شود که در آن صورت، آبی اناری ها تنها الیکس ویدال را در این پست در اختیار خواهند داشت، بازیکنی که تابستان گذشته از سویا جذب شد و هرگز نتوانست اعتماد انریکه را جذب کند. در صورت جدایی آلوس، بارسا باید جذب یک بال راست را نیز به برنامه های خریدش اضافه کند.

دیدگاه‌ها