کد خبر : 1328305 | 05 خرداد 1395 ساعت 14:50 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

مارکینیوس، دورتر از همیشه از بارسلونا

مارکینیوس، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن که یکی از گزینه های خرید بارسلونا محسوب می شد به احتمال فراوان در پاریس ماندنی خواهد شد.

مارکینیوس، دورتر از همیشه از بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، علاقه بارسلونا به مارکینیوس به دو سال پیش بر می گردد. در بحبوحه جام جهانی 2014، بارسلونا پس از پشت سر گذاشتن یک فصل بدون جام، در اندیشه جذب یک مدافع مطمئن بود و برای این منظور روی مارکینیوس نظر مثبت داشت. زوبی زارتا، مدیر ورزشی وقت بارسا تلاش زیادی برای جذب این بازیکن به خرج داد اما PSG حاضر به از دست دادن مدافع 20 ساله و آینده دار خود نشد؛ با وجود اینکه مارکینیوس از نیمکت نشینی گلایه داشت.

 

1001946

 

در دو فصل اخیر نیز این بازیکن گزینه سوم بلان در فاز دفاعی پس از تیاگو سیلوا و داوید لوئیز محسوب می شده و به همین دلیل او در مورد ادامه حضورش در پاریس، تردیدهایی جدی داشت.

بارسلونا در یکی دو هفته اخیر تماس هایی با مدیران پاری سن ژرمن در مورد مارکینیوس برقرار کرد و پیشنهاد اولیه خود را نیز ارائه داد اما به ادعای موندودپورتیوو، با پاسخ منفی مواجه شد. گویا از سوی پاریسی ها به مارکینیوس وعده داده شده است که در فصل آتی، او زوج دفاعی ثابت در کنار تیاگو سیلوا خواهد بود و بدین ترتیب وسوسه پیوستن به بارسلونا را از سر او خارج کرده اند. با این اوصاف مارکینوس را باید دورتر از همیشه از بارسا بدانیم.

 

دیدگاه‌ها