کد خبر : 1328307 | 05 خرداد 1395 ساعت 15:10 | 171.5K بازدید | 18 دیدگاه

من همان ویسی باتعصب هستم

ویسی: درمورد محرم کار از دست من خارج است

سرمربی جدید سپاهان اعتقاد دارد با توجه به شخصیتی که این تیم دارد کارش برای موفقیت این تیم راحت‌تر است.

ویسی: درمورد محرم کار از دست من خارج است

عبدالله ویسی در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار "ورزش سه" در مورد شرایط سپاهان، بازیکنانی که قراردادشان با این باشگاه تمام شده و همچنین ادامه همکاری با محرم نویدکیا توضیحاتی را ارائه کرد.


* از حضور در باشگاه سپاهان راضی هستید؟


سپاهان خانه من است و بسیار خوشحالم شرایطی به وجود آمد که من به این تیم برگشتم. سپاهان همان تیمی است که تماشاگران من را ویسی باتعصب خطا می‌کردند و طبیعی است از اینکه این‌بار به عنوان سرمربی به تیم محبوبم بازگشته‌ام خوشحالم. من یکی از کسانی هستم که وقتی به سپاهان آمدم تا پایان فوتبالم در آنجا ماندم و در کل خوشحالم.


* استقبال اصفهانی‌ها از شما چطور بوده است؟


راستش را بخواهید من سرزده و بدون اطلاع قبلی به اصفهان آمده‌ام و در کل از برخورد تماشاگران سپاهان راضی هستم. امروز هم به بوستان شهدای اصفهان رفتیم و در کل جو این شهر راضی‌کننده است. موضوعی که وجود دارد این است که آمدن من خیلی‌ها را ناراحت کرده است و امیدوارم تماشاگران سپاهان باهوش باشند و از افراد دیگر خط نگیرند تا بتوانیم فصل خوبی را با هم پشت سر بگذاریم.


* خیلی‌ها می‌گویند شما فصل گذشته موفق شدید تیم کوچکی را قهرمان لیگ‌برتر کنید اما قهرمان کردن تیم بزرگی مثل سپاهان به این سادگی‌ها نیست. قبول دارید که ریسک بزرگی را برای پیوستن به این تیم قبول کردید؟


من این را باید بگویم که سپاهان تیمی است که قبلا بارها قهرمان شده و شخصیت قهرمانی را دارد. اگر هواداران سپاهان پشت تیمشان باشند و به جوسازی‌ها توجه نکنند اتفاقا به نظر من کار من بسیار راحت‌تر است. چراکه این تیم بزرگ است و شخصیت قهرمانی دارد.


* آیا از بازیکنان فصل گذشته استقلال‌خوزستان بازیکنی را جذب می‌کنید؟


اول باید از مسئولان استان خوزستان تشکر کنم که شرایط من را درک کردند و اجازه دادند من به سپاهان بروم. همین جا اعلام می‌کنم که بازیکنانی که قرارداد داشته باشد به هیچ وجه دنبال جذب آن نیستم اما اگر بازیکنی قرارداد نداشته باشد و بدانم صددرصد می‌خواهد از استقلال‌خوزستان جدا شود حتما برای جذب او اقدام می‌کنم. من خودم این بازیکنان را بزرگ کرده‌ام و با خصوصیات اخلاقی‌ آنها کاملا آشنا هستم. چه کسی بهتر از آنها؟


* در حال حاضر قرارداد خیلی از بازیکنان باتجربه سپاهان به پایان رسیده است، آیا با آنها ادامه می‌دهید؟


بازیکنانی که قراردادشان با سپاهان تمام شده است، مبلغ قراردادشان بسیار بالا است و باشگاه امسال به ما اعلام کرده که می‌خواهند هزینه‌ها را پایین بیاورند. این موضوع دست من نیست و اگر خودشان بخواهند با قراردادی کمتر در سپاهان بمانند من از آنها استقبال می‌کنم. 95درصد بازیکنانی که قراردادشان تمام شده است در برنامه‌های من جای دارند ولی باید خودشان تصمیم بگیرند و به باشگاه سپاهان تخفیف بدهند.


* شجاع خلیل‌زاده و علی حمودی با پایان خدمت سربازیشان باید به سپاهان برگردند. آیا آنها را برای سپاهان می‌خواهید یا رضایتنامه آنها را می‌دهید؟


صددرصد من این بازیکنان را می‌خواهم، یکی از دلایلی که با سپاهان قرارداد بسته‌ام به خاطر بازیکنانی مثل شجاع خلیل‌زاده بود. آنها حتما باید برگردند و به سپاهان کمک کنند.


* امروز مهمترین بحث باشگاه سپاهان موضوع محرم نویدکیا است. با توجه به اتفاق‌هایی که افتاده شما با این بازیکن ادامه می‌دهید یا او را آزاد می‌کنید؟


من قبل از اینکه با سپاهان قرارداد امضا کنم، با محرم صحبت کردم و می‌توانید از خودش بپرسید که چه حرف‌هایی به او زدم. اما باتوجه به اتفاقات برنامه نود و صحبت‌هایی که او کرد دیگر کار از دست من خارج است. من دیگر نمی‌توانم نظری بدهم و این باشگاه است که باید در مورد آینده نویدکیا تصمیم‌گیری کند.


* دقیقا می‌گویید چه حرف‌هایی به محرم زدید؟


من به محرم گفتم که حتی اگر به سپاهان هم نرفتم چمدانت را ببند و به تیم من بیا ولی با توجه به اتفاق‌هایی که افتاده واقعا من کاری نمی‌توانم انجام بدهم. من نمی‌دانم قبل از این چه اتفاقی بین او و مدیران سپاهان افتاده است ولی در حال حاضر کار از دست من خارج شده است.


گفتگو از فرزام محمدعلیها

دیدگاه‌ها