کد خبر : 1328309 | 05 خرداد 1395 ساعت 15:14 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

مجید جلالی و رکورد شماره 14

مجید جلالی بار دیگر در لیگ برتر به فعالیت خواهد پرداخت و مقایسه حضور او با مربیانی مثل امیر قلعه‌نویی و فرهاد کاظمی و مجید جلالی نشان می‌دهد که این مربی بیشترین حضور را در ادوار مختلف لیگ برتر داشته است.

مجید جلالی و رکورد شماره 14

به گزارش "ورزش سه"، مجید جلالی در لیگ اول برتر در سایپا فعال بود و هرچند اسمش به عنوان مربی،پایین‌تر از مایلی کهن سرمربی می‌آمد اما واقعیت اینکه او همه کاره فنی سایپا بود.


*سال 81 یکی از ادواری بود که جلالی دور از تیم داری بود در حالی که پاس در سال 82 به او اعتماد کرد و جلالی را به عنوان سرمربی بر مصدر کار نشاند و جلالی در این سال با تیم پاس قهرمان لیگ برتر شد در حالی که سال 83 در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی جای خود را به دنیزلی داد.


*در اواخر سال 83، او هدایت صبا را عهده دار شد و با این تیم در جام حذفی و سوپر جام قهرمان شد اما باز هم در ابتدای لیگ 84 جای خود را به ضیایی داد، با این حال او بی تیم نماند و شهید قندی یزد دست کمک به سویش دراز کرد و کمک او اما نتیجه بخش نبود و شهید قندی سقوط کرد. در سال 84 چیزی نمانده بود که پرسپولیس دوران علی پروین او را سرمربی کند.


*سال 85 سال برگشت به پاسی بود که روزهای واپسین حضور رسمی در فوتبال ایران را در قالب پاس تهران می‌گذراند، در ابتدای لیگ این سال باز هم به پرسپولیس نزدیک شد و اگر سال 84 علی پروین او را به پرسپولیس نزدیک کرد این بار توسط مایلی کهن به حبیب کاشانی معرفی شد اما جای او در لیگ 86 قطبی آمد واو به استقلال اهواز رفت.


*سال 86 با استقلال اهواز سال خوبی داشت و بهترین خط حمله لیگ را به دست آورد و از سال 87 به فولاد رفت،2 سال در این تیم ماند و سرنوشت لیگ 87 را با برد برابر ذوب آهن روشن کرد و 2 سال در این تیم بود.


*در سال 89 فولاد ابتدای فصل از لوکا بهره برد اما نتایج نه چندان خوب باعث بازگشت مجید جلالی شد که 2 سال دیگر هدایت گر این تیم بود.


*سال 91 سال بیرون گود نشینی جلالی بود اما در سال 92 تراکتورسازی در حالت مشابه پاس 82 او را که بیرون بود بر مصدر کار نشاند و تیم تراکتور لیگ را عالی آغاز کرد و در ادامه کار، نتایج ضعیف باعث پایان همکاری با تبریزی‌ها شد.


*سال‌های 93 و 94 سال‌های حضور در سایپا بود، سال اول سال بستر سازی و ظهور ستارگانی جوان مثل اخباری و ترابی بود اما در سال دوم استفاده از با تجربه ترها تیم را فرسوده کرد و در پایان لیگ جلالی بار دیگر از تیمش جدا شد.


*حالا نوبت پیکان و دور تازه‌ای از فعالیت برای مجید جلالی است و باید دید آیا این بار پیکان می‌تواند فصل تازه‌ای را با جلالی در فوتبال بپیماید؟

 

**نکته این که جلالی قبلاً سرمربی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و ارتش بوده و قبل از لیگ برتر در تیم‌های مقاومت، وحدت، پیام مقاومت، هما و... کار مربیگری کرده است.

دیدگاه‌ها