کد خبر : 1328339 | 05 خرداد 1395 ساعت 16:43 | 17.4K بازدید | 1 دیدگاه

10 تیم صاحب سرمربی شدند

لیگ برتر در انتظار تکمیل تیم نیمکت‌ها

وقتی فردای روز لیگ پانزدهم، پرسپولیس علیرضا بیرانوند را رسما جذب کرد مشخص شد که رژیم رفتاری تیم ها در مبحث مدیریتی به بلوغ نزدیک شده است.

لیگ برتر در انتظار تکمیل تیم نیمکت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فارغ از بحث از دست رفتن لیگ برتر خود را برای لیگ آینده آماده کرد وتیم های دیگر به تبع پرسپولیس چنین کردند.سالهای قبل،سرگردانی بسیار بر برخی از تیم ها حاکم بود وبعضی اوقات تیمی مثل راه آهن وپرسپولیس سالیان گذشته تا 2-3 هفته مانده به مسابقات فوتبال لیگ برتر هنوز مربی خود را انتخاب نکرده بودند.
امروز در حالی که تنها 12 روز از لیگ برتر گذشته تکلیف اکثر تیم ها روشن شده است.


*پرسپولییس:یک ماه مانده به پایان لیگ برتر آنها با سرمربی خود یعنی برانکو برای یک سال دیگر به تفاهم کامل رسیدند.


*سپاهان:آنها که لیگ بدی را سپری کرده بودند،تنها 5 روز بعد از پایان لیگ برتر مربی تیم قهرمان را جذب کردند،آنها قبلا هم با جذب قلعه نویی وفرکی مربی تیم قهرمان را گرفته بودند.

*تراکتورسازی:تراکتور هنوز با قلعه نویی به توافق نرسیده اما به نظر می رسد او انتخاب نهایی سرخ ها باشد .


*پیکان:اولویت های اخلاقی وبی حاشیه بودن ومسائل فنی مقبول برای این تیم در دستور قرار داشت وبه همین دلیل با مجید جلالی وحسین فرکی گزینه های نهایی را محدود کرده ودست آخر هم مجید جلالی را امروز یعنی 12 روز بعد از پایان لیگ برتر جذب کردند.


*سایپا:مردان سایپا که با مجید جلالی اختلافات ریشه ای داشتند، به دنبال فرکی بودند و وقتی پیکان با فرکی به تفاهم نرسید آنها هم مرد مورد نظر خود را جذب کردند.


*فولاد:نعیم سعداوی،مربی تحصیلکرده آنها بعد از سالها که در کنار فولاد نفس کشیده بود امسال لایق تشخیص داده شده وبعد از مدت ها سرمربی این تیم شد آن هم 11 روز بعد از پایان لیگ برتر!


*پدیده:حرف از رفتن مهاجری به تیم دیگری بود اما آنها خیلی زود با مردی که امسال برایشان مربی لایق ومحترمی بود به تفاهم رسیده وکار خود را برای حضور درخشان در لیگ آینده آغاز کردند.


*گسترش فولاد:آنها با مربی 40 ساله ای به نام فراز کمالوند که هیچ گاه در فوتبال باشگاهی ما اخراج نشده برای سالی درخشان مصمم بودند وبا جذب بهترین گلر لیگ پارسال خوب استارت زدند تا زود به سر منزل مقصود برسند.


*ماشین سازی :چه کسی بهتر از رسول خطیبی همیشه موفق در تبریز وجوانتر از همه که حداقل دورنمای آنها با حضور رسول خطیبی ،بقا در لیگ برتر خواهد بود.


*استقلال خوزستان:وقتی سرمربی آنها به سپاهان رفت وگلر برترشان گسترشی شد برای جلوگیری از بی ثباتی وتجزیه،پور موسوی،دستیار همیشگی ویسی را گرفتند تا ثبات را به تیم مدافع عنوان قهرمانی برگزدانند.


*ذوب اهن:چه کسی برای ذوب آهن بهتر از یحیی گل محمدی؟در شرایطی که تیم های بزرگ در روزهای اخیر همه استراتژی خود را شناخته وتفسیر کرده اند برای ذوب اهن بهتر از یحیی وبرای یحیی مناسب تر از ذوب آهن نیست تا این همکاری به سال سوم برسد.


*صنعت نفت آبادان:صعودبه لیگ برتر باعث شد تا نادر دست نشان در آبادان چهره ای در حد قهرمان داشته باشد واگر مشکلات حاشیه های واستعلام ها مشکل ایجاد نکند،نفت آبادان با دست نشان لیگ برتری میشود.


*نفت تهران:هنوز تکلیف این تیم در مقیاس مدیریتی مشخص نیست وبنا بر این اگر این تیم را نا مشخص ترین مجموعه انسانی لیگ بدانیم گزاف نگفته ایم.


*سیاه جامگان:فرهاد کاظمی اولین گزینه مشهدی هاست ولی او هنوز به این تیم بله نگفته .


*صبای قم:سرنوشت این تیم هنوز روشن نیست .


استقلال:مظلومی ، منصوریان یا بگ گزینه خارجی ؟ هنوز مشخص نیست . فغلا صبر کنید ...

 

خلاصه :
1- استقلال خوزستان : سید سیروس پورموسوی


2- پرسپولیس: برانکو ایوانکوویچ


* 3- استقلال تهران: ... (علیرضا منصوریان، پرویز مظلومی، دراگان اسکوچیچ و ...)


* 4- تراکتورسازی: ... (امیر قلعه‌نویی، علی دایی، علیرضا منصوریان، یحیی گل‌محمدی و ...)


* 5- نفت تهران: ... (علیرضا منصوریان، علی دایی و ...)


* 6- ذوب‌آهن: ... (یحیی گل‌محمدی، علیرضا منصوریان و ...)


* 7- صبا: ... (علی دایی، صمد مرفاوی و ...)


8- سایپا: حسین فرکی


9- گسترش فولاد: فراز کمالوند


10- پدیده: محمدرضا مهاجری


11- سپاهان: عبدالله ویسی


12- فولاد خوزستان: نعیم سعداوی


13- سیاه جامگان: فرهاد کاظمی


14- پیکان: مجید جلالی


15- ماشین سازی تبریز: رسول خطیبی


* 16- صنعت نفت آبادان: ... (نادر دست‌نشان و ...)

دیدگاه‌ها