کد خبر : 1328355 | 05 خرداد 1395 ساعت 17:58 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

پایان غم انگیز در دومین سال متوالی

تراکتورسازی با اشک فصل را تمام کرد

تراکتورسازان با انجام یک بازی حماسی و البته در نهایت حذف از آسیا، فصل فوتبالی خود را به پایان رساندند، حالا مسئله هواداران این تیم آتش زیر خاکستر احتمالی این تیم است.

تراکتورسازی با اشک فصل را تمام کرد

به گزارش "ورزش سه"، بلاتکلیفی وضعیت نیمکت مربیگری تراکتوری ها، اتمام قرارداد بعضی از بازیکنان سرباز و جدایی و کوچ دسته جمعی بسیاری از ستاره های این تیم می تواند آتش های زیر خاکستری باشد که گر بگیرد و آتشی به جان این تیم بیندازد.


آغاز با سیبیلوی آشنا
تراکتورسازان فصل فوتبالی خود را با پیرمرد محبوب پرتغالی آغاز کردند، تونی اولیویرا در ادامه حضور خود با مسئولان این تیم به توافق رسید و بیشترین حمایت را نیز همراه خود داشت، تقریبا همه هواداران تبریزی خیال راحتی از بابت موفقیت تیمشان در لیگ برتر و  جام حذفی و احتمالا آسیا داشتند اما در نزدیکی های نیم فصل سیبیلوی پرتغالی کوک رفتن را ساز و پس از مدتی این تیم را ترک کرد.


حضور دوباره قلعه نویی
پس از خروج تونی نوبت به مربی امتحان پس داده و البته موفق فوتبال ایران رسید و امیر قلعه نویی با وجود موافقان و مخالفانی که داشت پا به این تیم گذاشت و با وجود حذف در جام حذفی، جایگاه این تیم را رفته رفته در لیگ برتر بهبود بخشید تا حدی که تنها یک قدم تا کسب سهمیه آسیا برای فصل آینده باقی مانده بود، آنها توانستند در لیگ برتر به عنوان چهارمی دست پیدا کنند.

 

1114627

 


حضور در صدر لیگ قهرمانان
در لیگ قهرمانان آسیا نیز تراکتورسازان بازی های خوبی به نمایش گذاشتند و تا زمانی که به امتیاز نیاز داشتند به حریفان رحم نکردند و توانستند به عنوان تیم اول به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنند. آنها در این میان توانستند یک بازی حیثیتی نیز در هفته های پایانی لیگ در تهران و در برابر استقلالی ها برگزار کنند و در نهایت به پیروزی برسند.

 

1100636


حماسه و اشک و تشویق و حذف
در مرحله یک هشتم نهایی نیز به مصاف تیم النصر امارات رفتند، تیمی که تقریبا کسی حدس نمی زد بتواند از پس تراکتوری ها بگذرد اما بازی ضعیف این تیم در امارات و البته ضعف مفرط داوری در آن بازی باعث شد تا تبریزی ها در دوبی شکست سنگینی را بپذیرند، اما در بازی برگشت یک بار دیگر سرخ پوشان به دوران اوج خود بازگشتند و با حمایت پرشورها توانستند جهنمی برای اماراتی ها به وجود بیاورند، دیداری که با توجه به بازی خوب و نتیجه خوب تر نتوانستند به مرحله بعدی صعود کنند. شکستی که باعث تشویق هواداران و درآمدن اشک بازیکنان شد.

 

1114624


همین پایان تلخ کافیست؟
اما از اینجا به بعد ماجراها جور دیگری به پیش خواهد رفت، مسئولان تبریزی باید تمام تدبیر خود را به کار ببندند تا تلخی بی نتیجه ماندن در این فصل فوتبالی با حذف در آسیا به پایان برسد، این تیم اکنون کانون مسائلی است که در صورت بی توجهی مسئولان این تیم می تواند این تلخی را ادامه دار کند.


ادامه حضور قلعه نویی در ابهام
عدم تعیین تکلیف کادر مربیگری این تیم اولین مسئله ای است که می تواند مشکل ساز باشد، هنوز مشخص نیست امیر قلعه نویی با این تیم به توافق خواهد رسید یا خیر و البته با توجه به شناختی که از قلعه نویی داریم می دانیم او ابتدا می خواهد خیال خود را از بابت بازیکنان حاضر در تیم راحت کند و سپس درباره ادامه همکاری با این تیم تصمیم گیری کند.


کوچ دسته جمعی سربازها از پادگان تبریز
موضوع بازیکنان سرباز تراکتورسازی نیز مسئله بعدی است که می تواند برای تبریزی ها مشکل ساز شود، بازیکنان که استخوان بندی اصلی این تیم را در فصل گذشته تشکیل می دادند اکنون باید از این تیم جدا شوند، جدایی که شاید منجر به کوچ دسته جمعی بازیکنان این تیم شود و در نهایت ضربه اصلی را به این تیم بزند.

 

1114625


سرنوشت مشابه تونی و قلعه نویی
پایان فصل فوتبالی تونی و قلعه نویی نیز شبیه به هم بود، تیم تونی نیز در لیگ قهرمانان گذشته به خاطر یک گل نتوانست صعود کند، همانند تیم امیر قلعه نویی که از صعود به مرحله یک چهارم نهایی بازماند. البته تراکتورسازی در فصل گذشته از گروه خود نتوانست بالا بیاید و این فصل تیم بالا آمده تراکتورسازی نتوانست به مرحله بعدی صعود کند.


تدبیر و توجه و خاموش شدن آتش زیر خاکستر
حالا باید دید تدبیر و توجه مسئولان این تیم منجر به خاموش ماندن آتش زیر خاکستر تراکتورسازان خواهد شد و یا وضعیت این تیم را برای فصل آینده پیچیده خواهد کرد آن هم در روزهایی که هواداران این تیم بار دیگر با فوتبال آشتی کردند و از بازی های اخیر تیم استقبال ویژه ای کردند و پتانسیل این را دارند تا سال آینده نیز به مانند گذشته ها، پرشورها ورزشگاه یادگار امام را لبریز کنند.

 

1114626

دیدگاه‌ها