کد خبر : 1328363 | 05 خرداد 1395 ساعت 18:26 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

با علم روز دنیا تمرین می‌کنم

رستمی: با هیچ کسی اختلاف ندارم

دارنده مدال برنز وزنه‌برداری المپیک لندن گفت: من با هیچ کسی اختلافی ندارم شاید برخی با من اختلاف داشته باشند.

رستمی: با هیچ کسی اختلاف ندارم

به گزارش "ورزش سه" از فارس، کیانوش رستمی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه تمریناتش را به صورت انفرادی پیگیری می‌کند چه کسی قرار است در المپیک او را کوچ کند و برایش وزنه انتخاب کند، گفت: تا آن موقع سعی می‌کنم به این مسائل فکر نکنم و برویم ببینیم چه می‌کنیم. سعی من این است که به نحو احسن تمریناتم را پیگیری کنم و برای این موضوع نیز ریاضت می‌کشم.

وی ادامه داد: اولین شرکت کننده در وزنه‌برداری به احتمال زیاد من هستم و بار مسئولیت سنگینی روی دوش من است که شاید این فشار باعث استرس شود. هر چند من به هیچ عنوان استرس ندارم چرا که معتقدم خداوند هیچ وقت بنده‌هایش را تنها نمی‌گذارد.

دارنده مدال برنز وزنه‌برداری المپیک لندن درباره اختلافش با سرمربی تیم وزنه‌برداری گفت: هیچ اختلافی با کسی ندارم. شاید برخی با من اختلاف داشته باشند اما مهمترین هدف من انجام تمریناتم به بهترین نحو است. این موضوع را به فدراسیون در میان گذاشتم و با درخواست من موافقت شد وقتی تیم ملی به تهران برگردد در کنار آنها خواهم بود و در حال حاضر هم در تهران تمرین می‌کنم.

رستمی تصریح کرد: مهمترین هدفم انجام تمرینات به بهترین شکل ممکن است. هر روز تمام ورزشکاران دنیا را رصد می‌کنم و با علم روز دنیا تمرین می‌کنم و حالا به شخصه توانستم آن چیزی که به درد یک وزنه‌بردار می‌خورد، کشف کنم.

دیدگاه‌ها