کد خبر : 1328364 | 05 خرداد 1395 ساعت 18:28 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم والیبال یک سهمیه خاص کسب کند

گودرزی: به المپیک خوشبین هستم

وزیر ورزش و جوانان نسبت به کسب نتایج مطلوب در بازی‌های المپیک 2016 ابراز خوشبینی کرد.

گودرزی: به المپیک خوشبین هستم

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، محمود گودرزی در مراسم به اهتزاز درآمدن پرچم 200 متری امام رضا در کمیته ملی المپیک در خصوص این مراسم اظهار داشت: از کیومرث هاشمی به خاطر برگزاری چنین مراسمی که باعث شده نام کاروان ایران نیز به نام امام رضا مزین شود، تشکر می‌کنم امیدوارم با عنایت امام عصر و همچنین امام هشتم کاروان ایران به صورت پرنور و معنوی در این میدان سیاسی وارد شود.

وی افزود: حضور کاروان ایران در این عرصه مبین ثبات، آرامش و اقتدار ایران اسلامی است البته باید در وهله اول حضور کاروان ایران یک حضور اخلاقی و سپس قدرتمند و تکنیکی باشد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در جهان سیاست و روابط بین‌الملل تلاش دولت‌ها بر آن است که اقتدارشان را به رخ بکشند ما هم در این عرصه نباید کم بگذاریم و حضور کاروان کم‌سو و ضعیف باشد.

گودرزی عنوان کرد: از فدراسیون‌های المپیکی به خاطر تلاش شبانه‌روزی‌شان تشکر می‌کنم آنها با مضیقه‌های مالی و مشکلاتی مواجه هستند با این وجود توانستند حمایت لازم از ورزشکاران را داشته باشند و فضایی را فراهم کنند که ورزشکاران بتوانند آماده شوند.

وی گفت: امیدواریم تا تیر ماه امسال که فرصت کسب سهمیه وجود دارد بتوانیم تعداد سهمیه‌ها را به اندازه دوره قبل برسانیم، همه مسئولان از جمله فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک تلاش زیادی داشته‌اند و انشاءالله خدا عنایت کند که وضعیت خوب باشد. من به المپیک خوشبین هستم شاید آمارها چیز دیگری بگوید اما امیدوارم به تأسی از رزمندگان توفیقات زیادی توسط ورزشکاران نصیب مردم شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: امیدوارم والیبال یک سهمیه خاص را کسب کند که این مسئله  به افزایش نشاط اجتماعی کمک می‌کند، همچنین امیدوارم ورزشکاران هر چقدر توان دارند به نمایش بگذارند تا در کشور جشن بگیریم و رکوردهایی شکسته شود.

دیدگاه‌ها