کد خبر : 1328383 | 05 خرداد 1395 ساعت 19:34 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

قنبرزاده:

برگزاری فینال در خرمشهر ادای دین به شهدا است

عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران گفت:برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر 2 جنبه دارد که البته جنبه های مثبت آن زیاد است.

برگزاری فینال در خرمشهر ادای دین به شهدا است

به گزارش "ورزش سه" از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران،منصور قنبرزاده بیان کرد: اگر خرمشهر را بعد از جنگ نساخته ایم ،زیرساخت های این شهر در حالت شیبه جنگ قراردارد،آب آن مشکل دارد،اگر متولیان و مسئولان کشور توصیه امام راحل را در باره این شهر هنوز نتوانسته اند اجراکنند و خرمشهر هنوز در فقر و مشکلات عدیده بسر می برد، شاید فوتبال بتواند به نوعی با زبان گویای خود  وباتوجه به اینکه 40 میلیون  نفر بیننده و هوادران بیشماری   در کشور دارد  به نوعی این مشکلات را به گوش مسئولان برساند.


قنبرزاده افزود:این رویداد می تواند مسئولین کشور را به تفکر وادار کند تا به فکر بازسازی خرمشهر باشند .
وی بیان کرد:درست است که زیر ساخت های خرمشهر مانند هتل بعد از مدت ها هنوز محدود است،باید دید چه کسی این محدودیت ها را بوجود آورده است .


عضو هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد:   فینالیست استقلال و ذوب آهن نیز به کمبود امکانات در خرمشهر اذعان کرده اند و به نوعی  صحبت هایشان درست است اما  خوشحال هستیم  که جامعه فوتبال افکار عمومی را برای کمک به این شهر  سوق می دهد و شاید این سر آغازی باشد برای رسیدن به بازسازی خرمشهر .


این مقام مسئول گفت:یادمان نرود که جام حذفی یادواره آزاد سازی خرمشهر است و این حداقل کاری است که جامعه فوتبال برای ادای دین به خرمشهر،شهدای خرمشهر ،شهدای عملیات بیت المقدس ،شهدای خوزستان و شهدای 8 سال دفاع مقدس می توانست انجام دهد.

دیدگاه‌ها