کد خبر : 1328387 | 05 خرداد 1395 ساعت 16:10 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک دفاعی پدیده؛

پیشنهاد دارم اما می‌خواهم سرخپوش بمانم

هافبک دفاعی جوان پدیده مشهد به دنبال این است تا فصل درخشان‌تری را در لیگ شانزدهم برای خود بسازد و به همین منظور برای تصمیم گیری درباره آینده اش مردد است.

پیشنهاد دارم اما می‌خواهم سرخپوش بمانم

به گزارش "ورزش سه"، کریم احمدی، هافبک جوان پدیده مشهد که در فصل پانزدهم در میانه این تیم یکی از مهره های تاثیرگذار رضا مهاجری بود به دنبال این است تا در فصل آینده با تصمیمی مناسب شرایط فوق العاده ای برای خود بسازد.


او در گفتگو با خبرنگار ما درباره شرایط این روزهایش گفت: خوشبختانه لیگ را خوب به پایان رساندیم و توانستیم نظر هواداران را جلب کنیم. هیچ کس فکر نمی کرد پدیده در این فصل علیرغم مشکلاتی که داشت اینگونه ظاهر شود و این مساله به تلاش بازیکنان و آقای مهاجری بازمی گشت. ما مقابل سرخابی ها عملکرد خوبی داشتیم و به هر ترتیب فصل را به خوبی به پایان رساندیم و برنامه های وسیعی برای فصل آینده داریم.


احمدی در مورد اینکه تصمیمش برای فصل آینده چیست و آیا در پدیده به کار خود ادامه خواهد داد یا خیر گفت: اهل بازار گرمی نیستم اما اطرافیان چند تیم به من پیشنهاد داده اند و البته می‌خواهم تصمیمی بگیرم که آینده ام را تضمین کند. آقای مهاجری اعتقاد خوبی به من دارد و این قضیه مرا برای ترک پدیده دودل می کند و دوست دارم دینم را به پدیده و آقارضا ادا کنم  و احتمال دارد باز هم سرخپوش باقی بمانم.


او که در چند بازی پدیده به دلیل مصدومیت حضور نداشت و این مساله باعث شده بود، مهاجری عملکرد تیمش را به غیبت او نسبت دهد، در این باره اینطور توضیح می دهد: اصلا اینطور نیست. ما واقعا در فصل گذشته یک تیم بودیم و همین مساله باعث شد تا در خیلی از بازی ها به نتیجه برسیم. از آقا رضا ممنونم و همین مساله باعث می شود بگویم به او مدیون هستم و سعی می کنم اگر در پدیده باقی ماندم همچنان نظر او را از نظر فنی جلب کنم.
احمدی در پایان گفت: باز هم می گویم اصلا به دنبال بازارگرمی نیستم و خودم نیز وارد این مسائل نمی شوم و تلاش می کنم تصمیمی بگیرم که آینده فوتبالی ام را تضمین کند.

دیدگاه‌ها