کد خبر : 1328402 | 05 خرداد 1395 ساعت 21:41 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

ابتدا باید با بازیکنان و مربیان تسویه حساب شود

کاظمی: شرایط مثل گذشته باشد، نمی مانم

سرمربی سیاه جامگان در لیگ پانزدهم می گوید هنوز با مسئولان این تیم به توافق نرسیده و برای ماندن در جمع مشهدی ها شرط و شروطی دارد.

کاظمی: شرایط مثل گذشته باشد، نمی مانم

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی در رابطه با اوضاع کنونی خود و قرارداد جدیدش با تیم سیاه جامگان گفت: وضعیتم در تیم سیاه جامگان هنوز مشخص نیست و تا به اکنون با مسئولان این تیم به توافقی دست پیدا نکرده ام، به همین دلیل روز شنبه به مشهد می روم تا صحبت نهایی را در این رابطه با مدیریت سیاه جامگان داشته باشم.


او ادامه داد: بهرحال من هم شرط و شروطی دارم که باید به آنها توجه شود، مهمترین شروط من به تسویه حساب با بازیکنان این تیم و کادر فنی برمی گردد، این در فصل گذشته از نظر مالی اوضاع نابسامانی داشت اما بازیکنان و کادرفنی این تیم بدون اینکه اعتراضی کنند بر سر تمرینات و بازی ها حضور پیدا می کردند تا بدون مشکل بتوانیم به بازی هایمان بپردازیم، اکنون نوبت مدیریت تیم است تا به تسویه حساب با آنها بپردازد.
کاظمی در این باره ادامه داد: یقینا در صورتیکه شرایط به مانند سال گذشته باشد من نمی توانم در این تیم حضور داشته باشم، در ابتدا باید به نکاتی که گفتم رسیدگی شود و وضعیت و برنامه های تیم برای سال آینده مشخص شود و سپس اقدام به عقد قرارداد کنیم.


سرمربی سیاه جامگان ادامه داد: همانطور که گفتم روز شنبه برای مذاکره نهایی به مشهد می روم و در صورت بلاتکلیفی به هیچ وجه حاضر به عقد قرارداد نخواهم شد و با بازگشت به تهران، به پیشنهادات دیگرم رسیدگی می کنم.

دیدگاه‌ها