کد خبر : 1328449 | 06 خرداد 1395 ساعت 11:10 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

فیلیپه لوئیس: اتلتیکو کثیف بازی نمی‌کند

فیلیپه لوئیس، مدافع اتلتیکومادرید عنوان کرد که تیمش "کثیف" بازی نمی‌کند.

فیلیپه لوئیس: اتلتیکو کثیف بازی نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو روز شنبه در فینال چمپیونزلیگ باید به مصاف رئال مادرید برود و فینال دو فصل پیش را تکرار کند. شاگردان دیگو سیمئونه به خاطر سبک دفاعی و خشن شان، مورد انتقاد قرار می‌گیرند و برچسب "فوتبال کثیف" به آنها زده می‌شود که فیلیپه لوئیس این موضوع را به کل رد کرد.


او گفت:" مسلما تماشای بازی تیمی که توپ را در اختیار دارد و با آن حرکت می‌کند زیباست مثل بارسا و بایرن. دوست دارم بازی این دو تیم را ببینم، همه دوست دارند. ولی فکر می‌کنم وجه دیگری هم دارد. وقتی مقابل بارسلونا بازی می‌کنید، باید دو مدافع مقابل نیمار و دو مدافع مقابل مسی قرار بدهید. وقتی این کار را انجام دهید، دیگر لازم نیست که موقع تصاحب توپ به دنبال پایه ریزی حمله باشید زیرا می‌توانید به راحتی ضد حمله بزنید. این سبک کثیف است؟ نه این راه پیروزی است. هر کسی که فوتبال را درک کند و عاشقش باشد، تماشای بازی تیمی مثل اتلتیکو را می‌پسندد. تماشای تیمی با این صلابت و جنگندگی لذت بخش است."

 

1114675


لوئیس درباره فینال سال 2014 گفت:" چندین روز به اتفاقات روز فینال فکر می‌کردم و نمی‌توانستم بخوابم.ولی به دنبال انتقام گیری نخواهم بود زیرا بیشتر بازیکنانی که آن روز در فینال بودند دیگر در این تیم نیستند. حالا آن را یک فرصت مناسب می‌شمارم که زندگی مقابل من قرار داده که جام بگیرم. مقابل رئال مادرید است ولی می‌توانست مقابل هر تیم دیگری هم باشد. می‌توانیم ناممان را در تاریخ ثبت کنیم و با همین فلسفه پا در زمین خواهیم گذاشت."

دیدگاه‌ها