کد خبر : 1328458 | 06 خرداد 1395 ساعت 10:02 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

حریف ایران و 4 بازی در 15 روز!

قطر حریف اول تیم زیر 19 سال ایران در جام ملت های آسیا (2016 – بحرین) طی 15 روز اردوی تدارکاتی در فرانسه چهار بازی دوستانه انجام داد!

به گزارش "ورزش سه"، این تیم که عنوان قهرمانی دوره قبلی بازی ها را به یدک می کشد با تیم های چین، اندرلخت بلژیک، اتریش و ریمس فرانسه بازی کرد که در دو بازی ابتدایی با نتیجه مساوی یک بر یک به کار پایان داد. قطری ها در بازی با اتریش 7 گل خوردند که به نظر می رسد یکی از علت های شکست سنگین این تیم اخراج یکی از بازیکنانشان در نیمه نخست بود. جدال این تیم با ریمس فرانسه هم با برتری دو بر صفر همراه بود.

 

1114681

 


شاید نیاز به تکرار نباشد که جوانان ایرانی با کمبود اردوهای تدارکاتی و هم چنین بازی دوستانه مواجه هستند. تیم زیر 19 سال ایران در ماهی که گذشته دو اردو در شهرهای اراک و بابلسر برگزار کرد و در جدال های دوستانه به مصاف تیم های آلومینیوم اراک، منتخب فریدونکنار و منتخبی از لیگ برتری های بابل! رفت!


طبیعتا تفاوت در نحوه آماده سازی جایی خود را نشان خواهد داد!


جام جهانی زیر 20 سال که در سال 2017 در کره جنوبی برگزار می شود می تواند رخداد خوبی برای فوتبال ایران باشد چرا که بیشتر استعدادیاب های باشگاه های اروپایی برای شکار بازیکنان جوان به این کشور سفر خواهند کرد و اگر ایران موفق به صعود به این رقابت ها شود می تواند همانند سردار آزمون  و علیرضا جهانبخش بازیکنان دیگری را به تیم های اروپایی ترانسفر کند و آنوقت است که تیم ملی غنی از مهره و بی نیاز خواهد شد و حتی می تواند از برخی از این جوان ها در جام جهانی 2018 سود جوید.


شاید گلایه ای به فدراسیون فوتبال نباشد چون در ماه های اخیر درگیر انتخابات بوده اما حال که انتخابات پایان یافت و تا اواخر مهر ماه هم فرصت زیادی نیست بهتر است فدراسیون فوتبال تیم ملی جوانان را همانند تیم کی روش زیر بال و پر بگیرد. البته در این بین یک چیز جای تعجب وجود دارد و آن این است که در ماه های اخیر همه تیم های پایه حتی در بخش بانوان هم به تورنمنت های خوبی اعزام شده اند الا تیم ملی جوانان!

دیدگاه‌ها