کد خبر : 1328469 | 06 خرداد 1395 ساعت 10:20 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

از بازیکنان تیم ملی تجربه کسب می کنم

زهیوی: فصل بعد هم در بالای جدول می‌مانیم

بازیکن استقلال خوزستان که با ارائه بازی های درخشان در ترکیب این تیم توانست به اردوی تیم ملی نیز دعوت شود، امیدوار است جز نفرات اعزامی برای دیدار با مقدونیه باشد.

زهیوی: فصل بعد هم در بالای جدول می‌مانیم

به گزارش "ورزش سه"، رحیم زهیوی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در برابر خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنها درباره شرایط اردو پاسخ داد.

 


او در ابتدا با ابراز ناراحتی از جدایی عبدالله ویسی از استقلال خوزستان و پیوستنش به سپاهان گفت: جدایی آقای ویسی شرایط را سخت می کنداما ما بازیکن می‌گیریم و تیم را تقویت می‌کنیم. شاید قهرمان نشویم اما می‌توانیم در بالای جدول بمانیم.

 


زهیوی در ادامه درباره اولین تجربه دعوتش به تیم ملی گفت: خوشحالم که با بهترین بازیکنان ایران و مربی کاربلد کار می کنم. تمرینات اختصاصی برگزار می‌شود و همه چیز خوب است. بازیکنان دیگر هم به ما چیزهای زیادی یاد می دهند. خوشحال هستم که در تیم ملی حضور دارم. امیدوارم همانطور که در استقلال خوزستان افتخارآفرین بودم در تیم ملی ایران هم همینطور باشیم.

 


هافبک تهاجمی استقلال خوزستان درباره شرایطش برای فصل آینده گفت: معلوم نیست. چند باشگاه به من زنگ زدند اما هنوز پاسخی ندادم. هنوز با باشگاه استقلال خوزستان قرارداد دارم. البته قراردادم مشروط است.

دیدگاه‌ها