کد خبر : 1328488 | 06 خرداد 1395 ساعت 12:28 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین فرصت برای رسیدن به فینال آسیا بود

بیک زاده: گل اول کمر ذوب‌آهن را شکست

آخرین نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم با شکست برابر حریف اماراتی از گردونه رقابت ها کنار رفت تا تنها آه و حسرت برای فوتبالدوستان باقی بماند.

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن بعد از این که در بازی رفت العین را در خانه اش متوقف کرد فاصله چندانی با صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان نداشت اما در بازی برگشت با دو گل شکست غیر منتظره ای را تجربه کرد تا یک ناکامی بزرگ در کارنامه اش به ثبت برسد. اتفاقی که هاشم بیک زاده مدافع باتجربه ذوبی ها از آن به عنوان تلخ ترین شب حضورش در اصفهان یاد می کند چون مدعی است تمام اعضای ذوب آهن با هدف برتری مقابل حریف و صعود به جمع هشت تیم وارد زمین شده بودند.

 


تا صبح به خاطر این شکست خوابم نبرد
هنوز در شوک این نتیجه و شکست هستیم. دیشب تا صبح خوابم نبرد چون اصلا فکرش را نمی کردیم در خانه به العین ببازیم. در بازی رفت و در آن جو ورزشگاه هزاز بن زائد ما توانستیم توانایی خودمان را نشان بدهیم که لیاقت صعود را داریم اما در بازی برگشت نمی دانم چه اتفاقاتی افتاد که شرمنده هواداران، مدیران کارخانه ، کارگران ذوب آهن و از همه مهم تر سعید آذری مدیرعامل باشگاه شدیم که خیلی زحمت کشیده بود تا تیم به مراحل نهایی آسیا برسد.

 


نمی دانم به بازی با استقلال می رسم یا نه؟
باز هم بدشانسی آوردم و این بار از ناحیه مچ پا مصدوم شدم. هر چقدر تلاش کردم که با همین وضعیت برای تیم بازی کنم درد زیاد این اجازه را به من نداد و بالاجبار تعویض شدم و هنوز هم وروم مچ پایم کم نشده و درد شدیدی دارد. نمی دانم به فینال حذفی می رسم یا نه اما تلاشم را انجام می دهم که با کمک کادر پزشکی شرایط بازی مقابل استقلال را به دست بیاورم.

 


گل اول بازی کمر ذوب آهن را شکست
گل اول بازی دیشب کمر ذوب آهن را شکست به خصوص که این گل روی یک اشتباه فردی و خیلی زود وارد دروازه ما شد. به نظرم اگر آن اتفاق رخ نمی داد می توانستیم به راحتی از سد العین بگذریم و تا فینال آسیا پیش برویم اما آن گل شوک بدی بود و تا تیم به خودش آمد یک بار دیگر گل خوردیم و عملا تیم از هم پاشید.

 


بهترین فرصت برای رسیدن به فینال آسیا بود
راه فینالیست شدن ذوب آهن هموارتر از هر سال دیگری بود .تنها کافی است به اسامی تیم های صعود کننده از غرب آسیا نگاه کنید تا به این حرف من برسید که اگر ما از سد العین می گذشتیم قطعا فینالیست لیگ قهرمانان آسیا می شدیم چون تیم های غرب و شرق آسیا تا فینال به هم نمی خوردند.

 

 

1114688

 


شک نکنید العین فینالیست می شود
العین انصافا تیم قدرتمند و حرفه ای بود . به نظرم قوی ترین تیمی که در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب آهن قرار گرفت و عبور از سد آنها آسان نبود. داشتن چند مهره تعیین کننده مثل عبدالرحمان و چند بازیکن خوب خارجی پازل آنها را کامل کرده بود و الان هم شک ندارم با این پتانسیل آنها یکی از فینالیست های این فصل لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود. تیمی که بعد از هفت بازی اولین شکست را به ذوب آهن تحمیل می کند قطعا شایستگی فینال را دارد.

 


شرمنده هواداران خوب اصفهانی شدیم
شرمنده هواداران ذوب آهن و اصفهانی شدیم که دیشب برای حمایت از ما سنگ تمام گذاشته بودند. اما واقعیت فوتبال باشگاهی ایران همین است و باید با آن کنار بیاییم. اگر می خواهیم در سطح اول باشگاهی آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید هم سو با سایر کشورها بستر حرفه ای بودن را فراهم کنیم نه این که فقط حرفش را بزنیم. همین العین نمونه خوبی است برای مقایسه تفاوت ها میان باشگاه های ایرانی و خارجی، ورزشگاهی داشتند مدرنو استثنایی که جو مخوفی داشت.هزینه خریدهای خارجی شان بودجه دو سال باشگاه های بزرگ ایرانی است و از همه مهم تر تفکر حرفه ای بر باشگاه شان حاکم بود.

 


باید فصل را با جام تمام کنیم
باید به هر شکلی شده این باخت و ناکامی را فراموش کنیم چون الان یک بازی مهم در فینال حذفی پیش رو داریم و باید روی آن تمرکز کنیم. مصاف با استقلال خیلی دشوار است و نیاز به آرامش و تمرکز دارد به همین خاطر تمام تلاش مان را می کنیم تا فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم و این هم مستلزم برتری در فینال و کسب جام است. خیلی دوست دارم به این بازی برسم و به ذوب آهن کمک کنم اما هر چه خواست خدا باشد همان اتفاق می افتد.

دیدگاه‌ها