کد خبر : 1328490 | 06 خرداد 1395 ساعت 12:42 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

خنیفر: کاش ویسی سرمربی تیم المپیک می‌شد!

خنیفر می گوید جا دارد یک تبریک به مسئولین خوزستانی برای انتخاب مربیان بومی برای دو تیم بزرگ فولاد و استقلال خوزستان گفت.

هادی خنیفر، کاپیتان استقلال خوزستان درگفت و گو با "ورزش سه"، درباره رفتن عبدالله ویسی گقت: بالاخره هر آمدنی رفتنی دارد و آقای ویسی صلاح دید از تیم برود و برایش آرزوی موفقیت می کنیم در سپاهان، اما آقای ویسی می توانست بماند و موفقیت های بیشتری را با استقلال خوزستان کسب کند. ای کاش اگر اقای ویسی استقلال خوزستان را ترک می کرد به تیم ملی امید می رفت و سرمربی این تیم می شد، تیم ملی المپیک ما نیاز به یک مربی به مانند ویسی دارد که جوانان را بشناسد و بتواند از آنها بازی بگیرد.

 

1114690

 

 

بازیکن استقلال خوزستان درباره انتخاب سید سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی جدید تیم قهرمان گقت: من جا دارد یک تبریک به مسئولین خوزستانی بالاخص به مسئولان تیم خودمان و فولاد بگویم که به پیشکسوتان بومی اعتماد کردند و آنهارا انتخاب کردند.آقا سید از ابتدای این تیم در کادرفنی بوده و زحمت کشیده است و تمام تلاشش را خواهد کرد تا نتیجه ای در شان استقلال خوزستان به دست آورد.

 


خنیفر همچنین درباره ماندن خودش و بقیه بازیکنان گفت: من در این تیم می مانم به غیر از اینکه من را نخواهند، باشگاه باید برای قراردادهای بازیکنان سریع تر وارد عمل شرد، چرا که بازیکنان تیم ما پیشنهادات خوب دارند و البته تیم ما این مزیت را دارد که مسابقات آسیایی بازی خواهد کرد. به نظر من جوانان تیم ما اگر خواهان پیشرفت هستند یک سال دیگر در ایم بمانند چرا که در مسابقات آسیایی بیش تر در چشم قرار خواهند گرفت و می توانند حتی به امیز خدا راهی اروپا شوند.

دیدگاه‌ها