کد خبر : 1328498 | 06 خرداد 1395 ساعت 13:00 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

اصرار بشیکتاش به جذب آرین روبن

ظاهرا مقامات بشیکتاش دور دوم مذاکرات خود را نیز برای جذب روبن آغاز کرده‌اند.

اصرار بشیکتاش به جذب آرین روبن

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه یک بار اعلام شده بود باشگاه بشیکتاش به جذب روبن تمایل دارد، به نظر می‌رسد این روزها این خبر شکل جدی‌تری به خود گرفته است.

 

مجله ورزشی "فاناتیک" چاپ ترکیه نوشت اردل تورونوغولاری ،مالک باشگاه بشیکتاش، مصر است روند انتقال آرین روبن به استانبول را تسریع ببخشد تا بتوانند از او در کنار ماریو گومز استفاده و خط حمله خود را تقویت کنند. او حال و با توجه به پایان فصل بوندسلیگا و عطف تمرکز آلمانی‌ها به تورنمنت پیش رو در فرانسه، از مدیران خود خواسته دور دوم مذاکرات با همتای مونیخی خود را آغاز کنند.

 

 

1074479

 

 

در ترکیه گفته می‌شود روبن که قراردادش با بایرن تا تابستان 2017 معتبر است از شرایط فعلی‌اش رضایت ندارد، مخصوصا او در بازی اخیر فینال جام حذفی مقابل دورتموند هم آنطور که انتظار می‌رفت به بازی گرفته نشد و حال آنکه پیش از آن تاکید کرده بود برای این بازی آماده است.

 

با توجه به اینکه این هافبک 33 ساله طی فصل اخیر مدام در معرض آسیب‌دیدگی قرار داشت کارلو آنچلوتی هم حساب ویژه‌ای روی او باز نخواهد کرد. بنا بر این اگر او می‌خواهد باز هم این شانس را داشته باشد که بطور منظم در چمپیونزلیگ به میدان رود و جزو ترکیب اصلی باشد، بشیکتاش قطعا آدرس درستی خواهد بود.


گفتنی است روبن که اوایل مارس در بازی بوندسلیگایی مقابل دورتموند مصدوم شد، در مورد شرایطی که ناچار به پشت سر گذاشتن آن است، گفت:" برای من به لحاظ روحی روانی مرحله دشواری است؛ اما قول می‌دهم قوی‌تر از قبل بازگردم. فصل آینده برایم خیلی مهم است."

دیدگاه‌ها