کد خبر : 1328512 | 06 خرداد 1395 ساعت 13:16 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

بیل: مشکلی با رونالدو ندارم

گرت بیل، ستاره رئال مادرید، شایعات مبنی بر اختلاف بین او و رونالدو را رد کرد و گفت که رابطه خوبی بینشان وجود دارد.

بیل: مشکلی با رونالدو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، روز شنبه رئال مادرید در فینال چمپیونزلیگ به مصاف اتلتیکومادرید خواهد رفت. این دیدار برای رئال اهمیت بسیاری دارد زیرا آنها نمی‌خواهند فصل را بدون جام به پایان برسانند. پیش از این دیدار، بیل در مصاحبه با BT Sport عنوان کرد که مشکلی بین او و رونالدو وجود ندارد.
او گفت:" رابطه ما خوب است. همانطور که گفتید، روزنامه‌ها و رسانه ها سعی دارند مشکل ایجاد کنند ولی ما هیچگاه در رختکن یا در زمین مشکلی نداشتیم. فکر کنم شما می‌دانید که رونالدو بازیکن احساساتی است و دائم اعتراض می‌کند ولی او اینگونه است.

 

1114702

 


سخت برای تیم تلاش می‌:ند و گلزنی می‌کند که خیلی مهم است ولی همانطور که گفتم، ما هیچگاه مشکلی نداشتیم. خیلی خوب با هم کنار می‌آییم. با هم در ارتباطیم. او با من انگلیسی صحبت می‌کند که برای من بهتر است. از کنار هم بازی کردن لذت می‌بریم. می‌توان دید که او به تیم تعلق خاطر دارد، همیشه در باشگاه در حال تمرین کردن است و کادر فنی هم این را دوست دارد. فکر می‌کنم از دوران حضورش در یونایتد بیشتر تلاش می‌کند. سعی دارد شوخی کند و فضای خوبی در رختکن به وجود آورد. از زمانی که من اینجا بودم او فوق العاده بوده و امیدوارم بتوانیم جام‌های زیادی با او ببریم."

دیدگاه‌ها