کد خبر : 1328516 | 06 خرداد 1395 ساعت 14:20 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

دسایی: فرانسه از آلمان بهتر است

کاپیتان سابق فرانسه در مصاحبه‌ای به بیان دیدگاهش درمورد ریبری و کومان پرداخت.

دسایی: فرانسه از آلمان بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو هفته و نیم مانده به آغاز رقابت‌های جام ملت‌های اروپا 2016 که در فرانسه برگزار می‌شود، مارسل دسایی به بیان دیدگاه‌هایش در مورد موضوعات متعدد مرتبط با این تورنمنت پرداخت. او درباره احتمال وقوع حملات تروریستی در جام آتی گفت:" مسلما ترس مشخصی وجود دارد. ما امیدواریم هیچ اتفاقی نیفتد اما کنترلش سخت است. پاریس مثل حمله سیزده نوامبر می‌تواند مثل همیشه هدف تروریست‌ها باشد اما این حملات می‌تواند هر جایی رخ دهد، در همه شهرها."


کاپیتان سابق تیم ملی فرانسه که سال 1998 با این تیم قهرمان جام جهانی و سال 2000 قهرمان جام ملت‌های اروپا شده بود و این روزها به عنوان کارشناس شبکه تلویزیونی beIN SPORTS  فعالیت می‌کند، درمورد شانس فرانسه در این تورنمنت نیز اظهار داشت:" فرانسه جزو مدعیان است آن هم بالاتر از آلمان.

 

 

1076046

 

 

یکی از دلایلی که برای این ادعایم دارم هم کینگزلی کومان است؛ او با اینکه تا به حال بازیکن ثابت تیم ملی نبوده اما حضورش به طور قطع می‌تواند تعیین‌کننده باشد. او با جادوی بازی‌اش لبخند بر لبانم می‌آورد. البته با توجه به تجربه کمش باید خوشحال هم باشد که اصلا از فرصت حضور در این تورنمنت بهره‌مند شده، حتی اگر در همه بازی‌ها هم مورد استفاده قرار نگیرد. بهر حال من امیدوارم که او اثرگذاری خاص خود در بازی را نشان دهد چرا که می‌تواند یک سلاح واقعی برای فرانسه باشد.

 

الان همه می‌گویند آلمان بهترین تیم است؛ آلمانی‌ها شاید تجربه زیادی داشته باشند اما مهاجم ندارند! و حال آنکه فرانسه به رغم تجربه نه چندان زیاد بازیکنانش، نسلی را در اختیار دارد که من آنها را با آلمان جام جهانی 2010 از لحاظ ساختن آینده مقایسه می‌کنم.

 

1099056

 

علاوه بر آن در نظر داشته باشید که فرانسه در دو تورنمنت قبلی که میزبانی آن را بر عهده داشت یعنی یورو 84 و جام جهانی 98 قهرمان شد. کشور من این روزها از لحاظ سیاسی و اقتصادی در شرایط خوبی بسر نمی‌برد و فوتبال می‌تواند همه را متحد کرده برای مدتی مردم را حسابی شاد کند."


سپس نوبت به فرانک ریبری رسید که دسایی درمورد او نظر بدهد:" این موضوع تمام شده است. او خودش را از تیم ملی کنار کشید و آنچه برایش مهم است فقط این است که آمادگی خود را حفظ کند تا سال آینده فصل خوبی در باشگاهش داشته باشد."

دیدگاه‌ها