کد خبر : 1328523 | 06 خرداد 1395 ساعت 14:52 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز عملیات بهسازی یادگار امام

ورزشگاه تراکتور تا هفته هفتم در دسترس نیست!

نظمی با حضور در استادیوم یادگار امام ره تبریز با کلنگ زنی رسما عملیات اجرایی سیستم هیتینگ (گرمایش از کف)، آبیاری هوشمند و تعویض چمن استادیوم یادگار امام ره تبریز را آغاز کرد.

ورزشگاه تراکتور تا هفته هفتم در دسترس نیست!

به گزارش "ورزش سه"، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در حاشیه این مراسم گفت: اجرای سیستم هیتینگ (گرمایش از کف)، آبیاری هوشمند و تعویض چمن استادیوم یادگار امام ره تبریز با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال یک پروژه ملی و مهم برای کشور و استان بشمار می‌رود.

 

وی افزود: به جهت سردسیر بودن منطقه و برودت پایین دما در زمستان و میزبانی های استادیوم یادگار امام ره که یکی از استادیوم های سبز آسیا و مورد تایید AFC بشمار میرود و میزبان شایسته‌ای همواره در رقابتهای فوتبال بوده است، نیاز بود که چمن استادیوم بر اساس استانداردهای بروز دنیا بازسازی شود و این امر مهم و میمون در اعتبارات لازم از سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص یافته و پیمانکار مشخص شده و پیمانکار ایرانی و 2 شرکت آلمانی مشاوره و اجرا را بر عهده دارند که این 2 شرکت آلمانی در اجرای سیستم هیتینگ (گرمایش از کف)، آبیاری هوشمند و تعویض چمن از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های جهان بشمار می‌روند.

 

نظمی در ادامه بیان داشت: پیمانکار دوره زمانی 90 روزه را برای اجرا و تحویل پروژه در نظر گرفته است و پیمانکار چمن‌های رولی وارد شده از ترکیه را با چمن 17 ساله استادیوم تعویض خواهد کرد و سیستم گرمایش از کف، آبیاری هوشمند و تاسیسات موتورخانه‌ای نیز در این مدت نصب و تست خواهند شد.

 

خاطرنشان می‌شود با زمانبدی اعلام شده برای عملیات بازسازی زمین چمن ورزشگاه یادگار امام ره تبریز، این ورزشگاه تا هفته‌های میانی نیم فصل اول لیگ شانزدهم از دسترس تیم‌های تراکتورسازی و ماشین سازی برای برگزاری بازی‌های خانگی‌شان خارج خواهد بود.

دیدگاه‌ها