کد خبر : 1328621 | 06 خرداد 1395 ساعت 23:48 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان ایران: به جام جهانی صعود می‌کنیم

تیم زیر 16 سال ایران در مسابقات جام ملت های آسیا و انتخابی جام جهانی با تیم های امارات، عربستان و هند همگروه شده است.

کاپیتان ایران: به جام جهانی صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، عارف محمد علی پور مدافع میانی و کاپیتان تیم زیر 16 سال ایران با امیدواری از صعود به جام جهانی حرف می زند و در این باره می گوید: حمید علیدوستی و همکارانشان زحمات زیادی برای ما کشیده اند و ما بازیکنان با همه وجود تلاش خواهیم کرد بازی های خوبی را از خود به نمایش بگذاریم و انشاالله که با دعای خیر مردم به جام جهانی صعود خواهیم کرد.


عارف حضور تیم ملی نوجوانان در سه تورنمنت خارجی بعد از شروع دور جدید تمرینات را مثبت ارزیابی می کند و در این باره می گوید: تلاش های فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان به خصوص آقایان معینی و محصص جای تقدیر و تشکر دارد چون برنامه ریزی های انجام شده منجر به حضور ما در تورنمنت های مختلف و هم چنین بازی با تیم های خوب شد. خب حضور در تورنمنت ها به خصوص تورنمنت چین بسیار در آماده سازی و هم چنین شکل گیری تفکر حرفه ای تیم تاثیر گذار بود.


کاپیتان تیم ملی نوجوانان در خصوص همگروهی ایران با تیم های امارات، عربستان و هند گفت: طبیعتا تیم امارات با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد و برنامه ریزی هایی که داشته پر قدرت در مسابقات ظاهر می شود. با عربستان در رده سنی نونهالان بازی کردیم و شناخت نسبی از این تیم داریم. بازی با هند هم آسان نیست با توجه به اینکه این تیم از شرایط میزبانی سود می برد. ما در گروه آسانی قرار نداریم اما به یقین ما هم تیم خوبی هستیم. کادر فنی خوبی داریم و برنامه ریزی خوبی برای آماده سازی سپری کردیم. بنابراین ما هم برای صعود به جام جهانی تلاش می کنیم.

دیدگاه‌ها