کد خبر : 1328626 | 07 خرداد 1395 ساعت 00:07 | 47.2K بازدید | 0 دیدگاه

معینی:مجیدی‌بپذیرد در هیئت‌رئیسه‌مطرح‌می‌کنیم

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: اگر مجیدی برای مربیگری در تیم‌های پایه‌ای ایران تمایل نشان دهد بلافاصله موضوع را در هیئت رئیسه مطرح خواهیم کرد.

معینی:مجیدی‌بپذیرد در هیئت‌رئیسه‌مطرح‌می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" از تسنیم، فریدون معینی  درباره پیشنهاد محصص به مجیدی برای پذیرفتن هدایت یکی از تیم‌های فوتبال پایه ملی، اظهار داشت: هفته گذشته فرهاد مجیدی به همراه برادرش فرزاد در فدراسیون فوتبال حاضر شد و با محصص صحبت‌ کرد. من خودم با فرهاد مجیدی صحبت نکرده‌ام اما شنیده‌ام محصص به او پیشنهاد داد مربیگری را از تیم‌های پایه آغاز کند. این موضوع در حد یک توصیه و پیشنهاد بوده و هنوز جدی نشده و اگر مجیدی در این خصوص تمایل نشان دهد بلافاصله موضوع را در هیئت رئیسه مطرح می‌کنیم.

وی ادامه داد: حضور امثال مجیدی در فوتبال پایه ما که با زیر و بم فوتبال آشنایی دارند، همه مدارج ترقی را در فوتبال طی کرده‌اند و در اروپا دوره‌های مربیگری دیده یا با تیم‌های پایه کار کرده‌اند، می‌تواند خیلی مفید باشد.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که بر اساس مصوبه کمیته آموزش آیا فرهاد مجیدی مدرک لازم برای نشستن بر روی نیمکت تیم‌های پایه ملی به عنوان سرمربی را دارد، تصریح کرد: انگیزه فرهاد مجیدی برای مربیگری بسیار زیاد است و می‌تواند به او کمک کند. آنها می‌توانند آینده مربیگری ایران را تأمین کنند و تأثیرگذار باشند. تا آنجا که می‌دانم مجیدی دوره‌های مربیگری را در اروپا و اگر اشتباه نکنم در انگلیس گذرانده است. در تماسی که محصص در مورد او با مسئولان در AFC گرفته مثل اینکه دوره‌هایی که مجیدی گذرانده و مدارکی که گرفته در حد B آسیاست.

معینی گفت: با توجه به اینکه امثال مجیدی آینده مربیگری فوتبال ما را رقم می‌زنند می‌توان در برخی مواقع استثنائاتی نیز قائل شد همانطور که 4 یا 5 سال پیش زمانی که یحیی گل محمدی در اوایل کار مربیگری بود، به او پیشنهاد دادم کارش را با تیم‌های پایه شروع کند. امثال مجیدی، گل‌محمدی و .... آینده مربیگری فوتبال ایران هستند و جایگاه خیلی بالایی در این فوتبال دارند بنابراین همانطور که گفتم در مورد امثال آنها می‌توان استثنائاتی قائل شد.

دیدگاه‌ها